וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבלה של עד 8 זרים בעונה הבאה בליגת העל

8.6.2009 / 19:33

מכבי ת"א לא תוכל לשחזר את רכבת הזרים שכללה 12 במספר בעונה שעברה, בעקבות ההגבלה החדשה של מנהלת הליגה

מנהלת ליגת העל קבעה הערב (שני) הגבלה חדשה ומעניינת, ולפיה קבוצות ליגת העל לא יוכלו לרשום יותר משמונה שחקנים זרים לאורך כל העונה. משמעות ההחלטה היא שקבוצת בעלות תקציבים גדולים שיחזיקו שמונה זרים בסגל, לא יוכלו להחליף אף אחד מהם, אלא אם כן מישהו ייפצע והקבוצה תזכה לאישור מיוחד של ועדה רפואית מטעם איגוד הכדורסל.

כמו כן, נקבע בישיבת הדירקטוריון של המנהלת כי קבוצות יוכלו לרשום עד שישה שחקנים זרים לכל משחק. תחילה, הכוונה של אנשי הדירקטוריון הייתה ליצור הגבלה של רישום שבעה זרים לעונה וחמישה למשחק, אלא שלחץ שהפעיל יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, הביא בסופו של דבר להחלטה הסופית.

גביע ווינר יתקיים השנה בין ה-4 ל-8 באוקטובר, במהלך חג הסוכות, באולם מלחה בירושלים. בגביע ווינר ישתתפו 8 הקבוצות שסיימו ראשונות בליגה בסיום עונת 08/09. ברבע הגמר יתקיימו המשחקים הבאים:

מכבי תל אביב - עירוני אשקלון

הפועל ירושלים - הפועל חולון

מכבי חיפה - עירוני נהריה

הפועל גלבוע/גליל - בני השרון

הקבוצות התבקשו להכין את האולמות לקראת עונת 2009/10 וקיבלו הודעות על לוח הזמנים המתוכנן לעונה הבאה. בישיבה התארחו לראשונה יו"ר אליצור נתניה צביקה בלנקיטני ויו"ר הפועל עפולה מוטי שכטמן. הישיבה נפתחה בהרמת כוסית וברכות לרגל זכייתה של מכבי תל אביב באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully