וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קאקה? עצוב ששחקנים עוזבים בשביל כסף"

קאקה חתם בריאל מדריד תמורת 65 מיליון יורו וטען: ”המשבר הכלכלי השפיע, במילאן ביקשו שאסכים”. בובאן תוקף: "אין משבר, קאקה משקר"

וידאו: רויטרס
עריכה: יאיר דניאל

עכשיו זה רשמי, סופי, חתום ונעול. קאקה הוא שחקנה של ריאל מדריד. הקשר הברזילאי עבר בסכום מדהים של 65 מיליון יורו. הבלאנקוס הטיסו במיוחד רופא לברזיל, ולאחר שקאקה עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, הושלמה העסקה. ריאל הודיעה הלילה: "קאקה הוא שחקן ריאל מדריד לאחר שהושג הסכם עם מילאן. הברזילאי עבר את כל הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה לשש שנים".

מילאן פרסמה הודעה מטעמה: "יהיה קשה למלא את החלל שהשאיר קאקה, דוגמא ומופת למחויבות ומקצוענות. אנחנו מאחלים לו הצלחה בהמשך הקריירה הספורטיבית".

קאקה דיבר עם התקשורת הברזילאית והתייחס למעבר: "הרצון היה להישאר במילאן, אבל המשבר הכלכלי פגע במועדונים רבים וביניהם מילאן. דיברתי עם ההנהלה והוחלט שהצעד הנכון יהיה למכור אותי".

"האתגר במדריד מרתק", אמר הברזילאי. "אני בן 27 וכבר השגתי הכל כשחקן. אגיע לשם כאחד השחקנים הטובים בעולם, והמוטיבציה שלי תהיה להשיג את התארים במדריד. ביחד, נזכה בהרבה תארים. פלורנטינו פרז בונה קבוצה ואנחנו יכולים להיות אלופי ספרד ואירופה שוב. המטרה היא לסיים את ההגמוניה של ברצלונה".

קאקה גילה כי חברו למילאן, דיוויד בקהאם, המליץ לו לעבור לברנבאו והוסיף כי אין בכוונתו ללבוש את החולצה מספר 5, שהייתה שייכת לזידאן: "החולצה נושאת עמה אחריות גדולה. זידאן היה שחקן מצוין בריאל ובנבחרת צרפת. אני מעדיף לא להשתמש באותו מספר, אבל אחליט בקרוב".

"מארקה" הספרדי מדווח כי קאקה יוצג באופן רשמי בריאל מדריד ב-30 ביוני. לאחר שיסיים את מחויבויותיו לנבחרת הברזילאית בסוף יוני, עם סיום טורניר הקונפדרציות, יטוס מיוהאנסבורג לפאריס, משם למדריד, ורק אז יוצג בקבוצתו החדשה.

פלורנטינו פרז, אגב, רק קיבל תיאבון מהחתמתו של קאקה וכבר שלח פצצה לגבי העתיד: "נעשה הכל כדי להביא גם את כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד".

בובאן לא סולח לקאקה

כצפוי, יש במילאנו מי שזוכר היטב את ההצהרות של קאקה בנוגע לאהבה הנצחית שלו למועדון, וזאת אחרי שסירב להצעה שקיבל ממנצ'סטר סיטי בחודש ינואר האחרון. "מאכזב אותי שקאקה דיבר על אהבה נצחית למילאן, ואז מתברר שזה לא נכון והוא פשוט רוצה לעזוב. אני לא אומר שקאקה הוא שקרן, אבל הדברים שהוא אמר כן", אומר זבונימיר בובאן, שחקן העבר של מילאן, "אני לא אוהב שאומרים כאילו מילאן בצמצומים. מילאן מעולם לא מכרה שחקנים בשביל לעשות כסף תחת שלטונו של ברלוסקוני. עצוב ששחקנים עוזבים בשביל כסף, אבל קאקה עשה את הבחירה שלו".

בובאן נזכר בדמעות של קאקה על מרפסת ביתו במילאנו, כשנשבע לאוהדים שיישאר בקבוצה ועל החיבור שלו למועדון. "האוהדים בכו, והיו הפגנות, ונדמה היה שהסירוב שלו לעבור לסיטי מראה על מחויבות שלו למילאן, אבל התברר שזה לא נכון", אמר בובאן, "מי שבאמת רוצה להישאר בקבוצה, נשאר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ברצלונה רוצה להשאיר את אטו

בינתיים, גם ביריבה המושבעת עוסקים בבניית הסגל לעונה הבאה. על אף ששמות רבים מוזכרים כמועמדים להגיע לברצלונה בעונה הבאה, המועדון הקטאלוני הצהיר היום כי הוא קודם כל מעוניין להשאיר בקבוצה את החלוץ סמואל אטו.

"נפגשתי עם סוכנו של אטו כדי לנסות למצוא דרך בה יישאר בקבוצה", אמר הערב נשיא הקבוצה, ז'ואן לאפורטה, במסיבת עיתונאים שערך. "הוא הציג משחקים נהדרים לצד השחקנים שלנו והראה מחויבות גדולה לקבוצה. במשחקים החשובים הוא תמיד הבקיע", אמר לאפורטה, שהגדיר את אטו כ'חלוץ המרכזי הטוב בעולם', ולא שכח לציין כי הקמרוני הבקיע בגמר בפריז, וגם בזה ברומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully