וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסדר, תשחקי, אבל תחזרי עד 11 בלילה

בגיל 15 קיבלה לורה רובסון כרטיס חופשי לווימבלדון, ותהיה הטניסאית הצעירה אי פעם בטורניר. שראפובה ממשיכה את הכושר הטוב על הדשא

את ההצגה האמיתית של טורניר ווימבלדון ההולך ומתקרב עשויה לגנוב דווקא נערה בריטית בת 15. לורה רובסון שמה, ואחרי שזכתה באליפות הנערות בשנה שעברה, קיבלה הערב (שני) רובסון כרטיס חופשי להשתתף, לראשונה בחייה הצעירים, בגרנד סלאם ההיסטורי והנחשב. בכך, הופכת רובסון לטניסאית הצעירה אי פעם שתיטול חלק בטורניר הדשא האנגלי, תוך שהיא מנפצת את שיא הקודם של מרטינה הינגיס מ-1995.

רובסון מדורגת כרגע במקום ה-482 בעולם בדירוג ה-WTA, כאשר בדירוג הנוער היא שניה בעולם. טניסאית צעירה נוספת שזכתה לוויילדקארד היא מישל לארשר דה בריטו, הפורטוגלית בת ה-17, שקיבלה תשומת לב רבה ברולאן גארוס האחרון הודות לגניחותיה המעט מוחצנות. בגברים קיבל חואן קרלוס פררו האהוב וויילדקארד, בנוסף למספר טניסאים מקומיים.

שראפובה שוב מנצחת

מריה שראפובה התחילה ברגל ימין את עונת הדשא שלה, עם ניצחון בסיבוב הראשון בטורניר ברמינגהאם (סך פרסים 220 אלף דולר). שראפובה בת ה-22, שעלתה 29 מקומות בדירוג העולמי עד למקום ה-73 אחרי חזרתה מפציעה והעפלתה לרבע גמר הרולאן גארוס, גברה על סטפני דובואה הקנדית 4:6, 2:6.

שראפובה, שזכתה בבירמינגהאם באותה שנה שבה זכתה בווימבלדון (2004), שמחה לחזור לדשא. "אני חושבת שעשיתי עבודה טובה בניסיון ההסתגלות שלי לדשא", אמרה הכוכבת הרוסייה, "יש לי מפה הרבה זיכרונות טובים, אני מרגישה שהאוהדים זוכרים אותי כשעוד הייתי צעירה, והם מתבגרים איתי. הם אחת הסיבות שגרמו לי לחזור לפה".

הראל לוי הוגרל נגד פדרר

יממה לאחר הזכייה ההיסטורית שלו ברולאן גארוס והנפת גביע הגרנד סלאם ה-14 במספר, רוג'ר פדרר התבשר על יריבו הבא בסבב המקצועני - הראל לוי, המחבט מספר 2 בישראל, וכל זה קורה בטורניר הדשא בהאלה שבגרמניה (על סך פרסים של 750 אלף יורו). לוי (231 בעולם), גבר בסיבוב המוקדמות השלישי והאחרון על לוקאש לאקו הסלובקי (217 בעולם) 7:6, 4:6, 2:6. עם זאת, עדיין לא בטוח שרוג'ר פדרר ישתתף בטורניר האלה, והשוויצרי הודיע היום כי יקבל את ההחלטה מחר, מאחר שהוא "מותש מנטלית" מהטורניר בפריז. במידה שפדרר לא יתייצב, לוי יתמודד נגד "לאקי לוזר" שיגיע מהמוקדמות.

דודי סלע, המחבט הישראלי הבכיר, פתח ברגל שמאל את עונת הדשא, כשהודח כבר בסיבוב הראשון של טורניר האלה בגרמניה. סלע, שעלה בבוקר לדירוג שיא של 47 בעולם, הפסיד לפלורן סרה הצרפתי (56 בעולם) 1:6, 6:4, 6:2. סרה השווה את המאזן בינו לבין סלע ל-1:1, אחרי שהישראלי ניצח אותו מוקדם יותר השנה.

עוד בהאלה: שביעות רצון בקרב הקהל הגרמני, אחרי ששלושת הטניסאים המקומיים העפילו לסיבוב השני: טומי האס, ריינר שוטלר ובנג'מין בקר. בשני דרבים שנערכו גבר תומאס ברדיץ' הצ'כי (האלוף מ-2007) על בן ארצו יאן הנריך, והמדורג חמישי דמיטרי טורסונוב הרוסי גבר על בן ארצו איגור קוניצין.

קווינס: יואיט נהנה על הדשא

לייטון יואיט, אלוף ארבע פעמים בטורניר קווינס (סך פרסים 750 אלף יורו), ניצח בסיבוב הראשון בטורניר תוך 44 דקות בלבד את הארגנטינאי אדוארדו שוואנק 1:6, 0:6. בהמשך ניצח גם בזוגות עם שותפו אנדי מארי, כשהשניים גברו על אנדי רודיק ורג'יב ראם 6:3, 3:6, 10:12.

בשאר המשחקים לא אירעו איזשהן הפתעות כשכל המדורגים (כמו פליסיאנו לופז, גיז'רמו גרסיה לופז, פול הנרי מתיו ומיכאיל יוז'ני) עלו לשלב הבא, כשג'רמי שארדי הצרפתי (שדורג 12 בטורניר) היה היחיד שהודח, כשנוצח 7:6, 6:4 על ידי סם קווירי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully