וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסינה ויתר, פשוטין יאמן את צסק"א מוסקבה

האיטלקי לא מעוניין להמשיך כמאמן הקבוצה הרוסית, עוזרו לשעבר יחליפו. למסינה הוצע תפקיד של מנהל מקצועי: "אשקול זאת בזהירות"

שחקן העבר הרוסי ייבגני פשוטין מונה היום (שני) למאמן צסק"א מוסקבה כשלאטורה מסינה הוצע להישאר אצל אלופת רוסיה וסגנית אלופת אירופה בתפקיד של מנהל מקצועי, שיעבוד מעל המאמן. האיטלקי הדריך את הרוסים בארבע השנים האחרונות, בהן זכה פעמיים ביורוליג, ולאחר שאמר כי יחשוב על המשך דרכו, הודיע כי אינו מעוניין להמשיך כמאמן.

פשוטין, ששיחק בקבוצה בעונת 2002/3 ולפני כן הספיק לעבור בקאזאן, דינמו מוסקבה וגם מכבי רעננה, פרש ממשחק בסוף 2003, אימן עונה אחת את קבוצת הנוער של צסק"א והוליך אותה לזכייה ביורוליג לנוער. לאחר מכן שימש כעוזרו של מסינה, ובעונה שעברה היה המאמן הראשי של ספרטק סנט פטרסבורג. "זה משהו בלתי יאמן", אמר היום, "צסק"א היא הקבוצה הכי גדולה ברוסיה אם לא באירופה. להוליך את הקבוצה הזו זה חלום לכל מאמן ואני מאושר".

מסינה, שעדיין לא הגיב להצעה החדשה של צסק"א ושהוזכר לאחרונה כמועמד לאמן מספר קבוצות אחרות באירופה, אמר: "המצב במועדון גרם לכך שהיה צורך בשינוי ואני שמח בשביל ג'ניה פשוטין על ההזדמנות שהוא קיבל. אני שמח גם שהוצע לי להישאר במועדון בתפקיד אחר, אבל לשקול זאת בזהירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully