וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס ממשיכה לחפש רוכש לטרזגה

רוצה להיפטר ממשכורתו של הצרפתי וזקוקה לכסף לרכש נוסף, ליון מועמדת לרוכשו. אוהדי רומא קראו קריאות גזעניות כלפי מריו באלוטלי

אחרי רכישתו של קשר ורדר ברמן, דייגו, בכ-25 מיליון יורו וההנחתה של פאביו קנבארו, יובנטוס מעוניינת להמשיך להתחזק אבל בשביל זה צריך כסף וכעת במועדון מטורינו מחפשים ברצינות קונה לדויד טרזגה.

יובה עדיין עושה מאמצים גדולים להנחית אצלה את קשרה המצטיין של אודינזה, גאיטנו ד'אגוסטינו, שמצהיר ללא הרף על רצונו להשלים את המעבר, אבל זקוקה לתוספת לחשבון הבנק.

טרזגה בן ה-31, שהחמיץ חלק גדול מהעונה החולפת בגלל פציעה, נהנה ממשכורת שמנה וההגברת הזקנה כבר הוכיחה שהיא יכולה להסתדר בלעדיו, כשאת הסגל מעטרים גם וינצ'נזו יאקווינטה, אלסנדרו דל פיירו ואמאורי.

בקבוצה מאוד רוצים למצוא רוכש לטרזגה ועל פי "גאזטה דלו ספורט" ליון מוכנה לשלם עליו כ-10 מיליון יורו. גם רומא, שראשיה כבר הביעו עניין פומבי בחלוץ, נמצאת בתמונה כשגם מילאן הוזכרה כמועמדת לקלוטו.

מי שבינתיים מאוד מרוצה מהפעולות של יובנטוס בשבועיים שחלפו מאז סיום העונה הוא שוער הקבוצה, ג'יאנלואיג'י בופון. "יובה עשתה רכישות טובות, לקחנו את השחקנים הנכונים", התייחס בופון להגעות של דייגו וקנבארו ולרכישת הצפויה של ד'אגוסטינו, "אין לי ספק שבעונה הקרובה נראה הרבה דברים יפים מהקבוצה".

שוב קריאות גזעניות נגד באלוטלי

חלוץ אינטר ונבחרת איטליה הצעירה, מריו באלוטלי, נתקל בהתקפה גזענית לא נעימה בליל יום שבת בעת שבילה עם חברים בעיר הבירה רומא.

באלוטלי שחום העור נמצא ברומא עם הנבחרת הצעירה שמתכוננת למשחק ידידות נגד דנמרק לקראת אליפות אירופה לנבחרות צעירות שתפתח בשבוע הבא וביום שבת בלילה ישב בבאר בשעה שחבורה של אנשים שהזדהו כאוהדי רומא החלה לקרוא לעברו קריאות גזעניות. לאחר מכן הוסיפו המטרדים וגם זרקו לעברו שתי בננות.

עבור באלוטלי זו לא הפעם הראשונה בה הוא נתקל בקריאות גזעניות מאיטלקים ורק לפני מספר חודשים נהמו לעברו אוהדי יובנטוס במשחק של קבוצתם נגד אינטר. אותה תקרית זכתה לתגובות חריפות ויובה אף נענשה במשחק ללא קהל.

"הילד הגיב בצורה טובה מאוד כשהוא לא הגיב לפרובוקציות", שיבח מאמן הנבחרת הצעירה, פיירלואיג'י קאזירגי, את שחקנו. באלוטלי נולד באיטליה להורים שהיגרו מגאנה ובגיל 3 נמסר לאימוץ למשפחה שהוא נושא את שמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully