וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג שיא לדודי סלע: מקום 47 בעולם

הטניסאי הישראלי, שהודח בסיבוב השני של פריס, קפץ 8 שלבים, ורשם שיא קריירה. פינאליסט הרולאן גארוס, סודרלינג, זינק למקום ה-12

דודי סלע אמנם הודח בסיבוב השני של הרולאן גארוס, אך יכולתו הטובה של המחבט מספר 1 של ישראל, והעובדה שעבר סיבוב על החימר בפריס סייעו לו לרשום היום (שני) דירוג שיא בקריירה. סלע טיפס 8 שלבים למקום ה-47 בעולם, ויכול להתעודד מהמיקום שלו לקראת הבאות. הזוכה הטרי ברולאן גארוס, רוג'ר פדרר, נותר שני בעולם בדירוג הטניס, אבל זה ודאי לא יפריע לו לחגוג זכייה ב-14 טורניר גראנד סלאם.

רפאל נדאל מוביל את הדירוג העולמי כשבמקום השלישי ניצב הבריטי אנדי מארי. את העשירייה הראשונה משלימים נובאק דג'וקוביץ' (סרביה), חואן מרטין דל פוטרו (ארגנטינה), אנדי רודיק (ארה"ב), ג'יל סימון (צרפת), פרננדו ורדאסקו (ספרד), ג'ו-ווילפריד צונגה (צרפת) ופרננדו גונזלס (צ'ילה). את הזינוק המרשים ביותר ביצע השבדי רובין סודרלינג. פינאליסט הרולאן גארוס, שהפתיע על החימר הפריסאי, טיפס 13 שלבים עד למקום ה-12 בעולם.

שחר פאר, המחלימה בימים אלה מפציעה, שמרה על המקום ה-56 בעולם. ציפי אובזילר ירדה ארבעה שלבים, והיא מדורגת 250 בעולם. זוכת הרולאן גארוס, סבטלנה קוזנצובה, טיפסה שני שלבים ועלתה למקום החמישי בעולם. דינארה ספאינה, שנוצחה על ידי קוזנצובה, נותרה ראשונה בעולם, זאת למרות שלא זכתה עדיין באף גראנד סלאם. סרינה וויליאמס מדוקגת במקום השני, אחותה ונוס שלישית ואלנה דמנטייבה רביעית. את העשיריה הראשונה סוגרות ילנה יאנקוביץ' (ששית, סרביה), ורה זבונרבה (שביעית, רוסיה), ויקטוריה אזרנקה (שמינית, בלארוס), קרלויין ווז'ניאקי (תשיעית, דנמרק) ונדיה פטרובה (עשירית, רוסיה).

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully