וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר: "כשהנבחרת קוראת, אתה חייב להתייצב"

ערב ההמראה עם הנבחרת הצעירה למשחק החשוב בבולגריה, עקץ החלוץ את גיא אסולין: "לא הייתי מקבל החלטה כמוהו". איוניר: "זה תלוי בנו"

הנבחרת הצעירה סיימה הערב (ראשון) את ההכנות לקראת המראתה מחר בבוקר לסופיה שבבולגריה למשחק שייערך ביום רביעי ב-18:00 מול הנבחרת המקומית במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת תקיים שני אימונים בסופיה לפני המשחק החשוב. כזכור, במשחק הראשון בקמפיין סיימה הנבחרת בתיקו 1:1 מול קזחסטן וכעת ברור לשחקניו של מוטי איוניר כי עליהם לחזור עם 3 נקודות מבולגריה על מנת להישאר בתמונת הסיכויים של הבית המוקדם.

הבלם אושרי רואש, שנפצע במשחק האימון מול הכח עמידר רמת גן ביום חמישי, עדין סובל מכאבים ברגלו וערך הערב אימון חלקי בלבד. רואש צפוי להיות כשיר למשחק. איוניר ייחסר במשחק את קשר מכבי תל אביב מאור בוזגלו שסובל מקרע ברצועה הצולבת וצפוי להיעדרות ארוכה, וכן את הקשר הצעיר גיא אסולין שנשאר בברצלונה ולא הצטרף לסגל הנבחרת.

חלוץ הנבחרת, בן סהר, התייחס לפרשה שממשיכה להיות חלק משמעותי מסדר העניינים בנבחרת. "לא הייתי מקבל החלטה כמוהו, לא להתייצב למשחק הנבחרת. יכול להיות שבברצלונה אמרו לו לא לבוא, אבל זה משחק אחד ואחרי זה יהיה לנו חופש. לא היה לי יותר מדי זמן למנוחה, אבל כשהנבחרת קוראת לך אז אתה חייב להתייצב".

סהר העדיף לא להתייחס לפרסומים כאילו סגר באספניול הספרדית. "כרגע מה שחשוב זה המשחק של הנבחרת, אחרי זה נדבר על הכל. יש פה שחקנים מעולים ואם נבוא ונשחק מאוחדים כמו שאנחנו יודעים אני מאמין שנעבור את בולגריה, שהיא נבחרת טובה. אנחנו רוצים להגיע לאליפות אירופה כמו שהיה לפני שנתיים, זו חוויה בלתי נשכחת".

לקראת הנסיעה אמר הערב איוניר: "אנחנו מקווים לעבור את המשחק הזה. בשלב הבתים רוב המשחקים תלויים בנו, אנחנו צריכים להגיע מרוכזים וממוקדים ואין ספק שאפשר לנצח כל אחת מהנבחרות בבית. יש לנו דור חדש וכמה מטרות: לגדל אותו עבור הנבחרת הבוגרת ולהצליח בקמפיינים. נקווה על הדרך גם לשחזר את ההישגים מהעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully