וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסינזון לא ימשיך בראשון לציון, מועמד לירושלים

7.6.2009 / 20:34

אחרי ההשעייה בסיום העונה לא הודיעה ראשון לציון למוסינזון על המשך דרכו, והשחקן יחפש בית חדש. הפועל ירושלים עשויה לצרפו לסגל

גילי מוסינזון לא ימשיך בעונה הבאה במכבי ראשון לציון. בחוזה בין הקבוצה לשחקן נכתב שמיום סיום העונה יש לראשון לציון 30 ימים על מנת להודיע למוסינזון על המשך ההתקשרות, אחרת יוכל לחפש לעצמו קבוצה אחרת, והמועד פג אמש (שבת). בקבוצה אישרו כי לא נעשתה פנייה רשמית אל השחקן להמשך ההתקשרות. יש לציין כי מוסינזון הושעה מהקבוצה על ידי המאמן הקודם עופר ברקוביץ', שני מחזורים לסיום הליגה, והשחקן לא שב גם במהלך הפלייאוף העליון בו הצליחה הקבוצה לשרוד בליגת העל עם ניצחון 0:3 על מ.כ גבעת שמואל. בימים הקרובים צפויה הקבוצה לקבל החלטה לגבי המשך דרכם של עודד שעשוע ואבי סוכר, שגם כן מחזיקים בחוזה לעונה הבאה.

מוסינזון בן ה-30 רשם העונה במדי ראשון לציון 13.2 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק, לאחר שנתיים טובות במדי גלבוע/גליל עליון. כעת יצטרך השחקן להמשיך את הנדודים שלו בקריירה שכללו בין היתר את הפועל תל אביב, מכבי חדרה, עירוני רמת גן והפועל רמת השרון. מי שעשויה לקלוט את מוסינזון היא הפועל ירושלים, שבעונה שעברה ניהלה מגעים ראשוניים עם השחקן, שלא הבשילו לכדי חתימה על החוזה. כמו כן גם הפועל עפולה, העולה החדשה לליגת העל, מעוניינת בפורוורד האתלטי.

* ליגה לאומית: היורדת עירוני קרית אתא מינתה את ניר קפלן למאמנה לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully