וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוקו וקמרון ממשיכות לאכזב

שתי הנבחרות שהפסידו במחזור הראשון נפגשו במחזור השני, אך סיימו ב-0:0 דלוח שהשאיר אותן בתחתית בית 1. ניגריה הביסה את קניה 0:3

אין ספק כי שתי הנבחרות המאכזבות ביותר בבית 1 של מוקדמות מונדיאל 2010 באפריקה, ואולי אף בכל הבתים, הן מרוקו וקמרון. שתי האימפריות נמצאות בבית עם טוגו וגאבון, אך דורגו ערב המחזור היום (ראשון) במקומות 3-4, כשלשתיהן 0 נקודות אחרי הפסדים במחזור הראשון.

הערב פגשו שתי המאכזבות אחת את השניה, במטרה ברורה - להציג כדורגל ראוי, ולהרוס אחת לשניה את החלומות על דרום אפריקה 2010. אלא שבפועל, קיבלנו משחק דלוח נוסף, ממנו שוב אפשר ללמוד כי גם מרוקו וגם קמרון נמצאות מעבר לשיא מסוים. אחרי 90 דקות משעממות הראתה התוצאה 0:0, והשתיים יחפשו ניצחון ראשון במחזור הבא, אז תארח מרוקו את טוגו, בעוד קמרון תצא לגאבון.

בבית 2 השיגה ניגריה ניצחון ראשון במסגרת קמפיין המוקדמות. אחרי שבמשחק הראשון סיימה בתיקו מאכזב עם מוזאמביק, הביסו היום הניגרים 0:3 את קניה, שנותרה במקום האחרון בבית. אוצ'ה פתח את החגיגה כבר בדקה השניה, בעד ויקטור אובינה הוסיף צמד בדקות 73 (פנדל) ו-77. וינסנט אניימה פתח בשער המנצחים ושיחק 90 דקות.

בבית 4 השיגה בנין ניצחון ראשון במסגרת הקמפיין, כשגברה 0:1 על סודאן. המארחים נעזרו בשער בודד של ראזאק אומוטויוסי בדקה ה-19 על מנת להשיג את שלוש הנקודות החשובות, ששמות אותם במקום השני בבית, אחרי גאנה.

הגנאים עצמם סבלו ממחצית ראשונה מאופסת נגד מאלי, אך התאוששו במהלך המחצית השניה, ועם שערים של אסמואה (67) ואמואה (79) השיגו ניצחון 0:2, ששומר על המאזן המושלם שלהם מתוך שני המשחקים הראשונים.

בבית 5 הצליחה חוף השנהב לשמור על מאזן מושלם, אחרי ניצחון 1:2 על גינאה. בקארי קונה המצוין העלה את האורחת ליתרון 0:1 שניות לפני הירידה לחדרי ההלבשה, אך סמבגו באנגורה הצליח להשוות לגינאים בדקה ה-65. חוף השנהב חיפשה את שער הניצחון, ומצאה אותו בדקה ה-72, מרגליו של רומאריק. ניצחון של על בורקינה פאסו (גם לה שש נקודות משני משחקים) בשבוע הבא יבטיח, ככל הנראה, לחוף השנהבים את מקומם בדרום אפריקה 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully