וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי רוביו תובע את בדאלונה

השחקן הספרדי שצפוי להיבחר שני בדראפט ה-NBA טוען כי הסכום עליו דורשת קבוצתו, באדלונה (6 מיליון יורו) אינו בפרופורציה עם משכורתו

ככל שנוקפות הדקות ודראפט ה-NBA מתקרב, נראה שיותר ויותר שחקנים מנסים לשפר את מצבם לקראת הרגע הגדול בקריירה שלהם. עבור חלקם מדובר באימונים אישיים אצל הקבוצות הטובות בעולם, ועבור חלק, מדובר במאבקים משפטיים שעשויים לקבוע את גורלם בעונה הקרובה. אחד שכזה הוא מי שצפוי להיבחר במקום השני בדראפט, ריקי רוביו הספרדי מבדאלונה.

רוביו נחשב לאחד הכוכבים הגדולים שמלהטטים כרגע על פרקטי אירופה, והדבר הגיע גם לליגה הטובה בעולם, אך עתה נראה כי עלול להיווצר מכשול בדרכו של הספרדי אל יבשת אמריקה. בדאלונה הצמידה לשחקן הצעיר תג מחיר של 6 מיליון יורו, ועתה סוכנו של רוביו טוען כי הסכום אינו פורפורציונלי לשכרו של השחקן. לטענתו, כשחתם על החוזה הרוויח רוביו 70 אלף יורו, וההבדל בין הסכומים אינו הגיוני.

"היתה דרישה שלנו", אמר סוכנו של השחקן, ג'רמן גונזאלס, "ואנחנו מנסים להגיע להסדר עם המועדון". עתה ייאלץ בית המשפט לקבוע מה יהיה גובה הסכום אותו תיאלץ הקבוצה שתבחר ברוביו בדראפט לשלם לבאדלונה עבור שירותיו. לשחקן יש עוד חוזה לשנתיים בקבוצה הספרדית, כשבעונה הקרובה הוא אמור להרוויח סכום זעיר עבור שחקן ברמה שלו בגובה של 175 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully