וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויגאן מצאה מחליף לסטיב ברוס

רוברטו מרטינז, מאמן סוונסי, סיכם לשלוש שנים בקבוצה ויוצג ביום חמישי. ריאל ומנצ'סטר יונייטד מציעות 16 מיליון ליש"ט על אנטוניו ולנסיה

אחרי שאיבדה את מאמנה סטיב ברוס לטובת סנדרלנד, מצאה וויגאן מאמן חדש - רוברטו מרטינז, שסיכם את תנאיו ויצג ביום חמישי. מרטינז בן ה-36, שיחק במשך שש שנים בוויגאן, ובשנתיים האחרונות אימן בהצלחה את סוונסי מליגת המשנה. הוא נחשב לאחד המנג'רים הצעירים והמבטיחים וחוזר רבות על ידי סלטיק.

"הכל סוכם בעל פה והסיבה היחידה שהחוזה לא נחתם היא שאני נופש במאיורקה", אמר יו"ר וויגאן, דייב ווילן. "רוברטו מרטינז יהיה המאמן החדש שלנו. הכל סגור והחוזה יהיה לשלוש שנים". אגב, וויגאן שקיבלה מסנדרלנד 3 מיליון ליש"ט פיצויים על שחרור ברוס, תשלם לסוונסי מיליון ליש"ט על שחרורו של מרטינז.

"אני מקווה שרוברטו יישאר איתנו לאורך הזמן. הייתי עצוב לאבד את ברוס, אבל רוברטו אדם נפלא שמבין כדורגל. הוא הצליח בסוונסי וכולנו מאוד מתרגשים מהגעתו. אני לא רואה סיבה מדוע רוברטו לא יהפוך לאחד המנג'רים הגדולים בפרמיירליג. אני מניח שזה יקרה בתוך ארבע או חמש שנים", המשיך ווילן לפרגן להחתמה החדשה שלו.

בתוך כך, דווח ב"סקיי" כי וויגאן קיבלה הצעות מריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד לרכישת הקשר האקוואדורי אנטוניו ולנסיה ב-16מיליון ליש"ט. הקשר בן ה-23 שהיגע מרקראטיבו הואלבה נמצא כבר זמן רב על הכוונת של אלכס פרגוסון. גם ריאל כבר התעניינה בעבר בולנסיה, ועל פי הדיווח, הנשיא פלורנטינו פרז מתכוון ללחוץ על וויגאן על מנת לסגור את ההעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully