וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר מתקרב לאספניול

הקבוצה הקטלאנית מעוניינת לרכוש את הישראלי וסוכנו יגיע השבוע לסגור את העסקה. "אל מונדו דפורטיבו": פנייה רשמית נעשתה גם לצ'לסי

"אל מונדו דפורטיבו" דיווח הבוקר (ראשון) כי החלוץ הישראלי, בן סהר, עשוי לחתום השבוע באספניול. הקבוצה הקטלאנית מעוניינת בסהר ויצרה קשר עם סוכנו, שצפוי להגיע בתחילת השבוע לברצלונה לנהל מו"מ. על פי ההערכות, העסקה צפויה להיסגר בימים הקרובים. העיתון החמיא לסהר וכתב כי "מאמנים מאמינים שהחלוץ הישראלי יכול להיות השקעה טובה לעתיד". אספניול מעוניינת לרכוש את סהר מצ'לסי ושיחות ראשונות כבר החלו. על פי הדיווח, בשלב זה השיחות לא נתקלו בקשיים והמחיר לא צפוי לעלות על מיליון יורו. גם במקרה זה, באספניול לא צופים בעיות במו"מ.

סהר בן ה-20 סיים בשבוע שעבר את העונה עם דה חראפשחאפ ההולנדית בירידה לליגה השנייה. כזכור, את העונה פתח החלוץ בפורטסמות, שם לא קיבל דקות משחק. בשבועות האחרונים הוזכרו שמותיהן של קבוצות רבות בהקשר של החלוץ, ביניהן ויטסה ההולנדית ומורסיה הספרדית, כעת מעריכים בברצלונה כי אספניול מתקרבת לזכות בשירותיו.

הקבוצה הקטנה של העיר, המודרכת על ידי מאוריסיו פוטצ'ינו הארגנטינאי, סיימה את העונה במקום ה-10 לאחר סיום נפלא שעזר לה לברוח מהמקום האחרון ולהינצל מירידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully