וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל ואן דר וארט: "הוקל לנו"

הולנד הבטיחה את מקומה במונדיאל, וקשרה מרוצה: "זה יום שמח". שבדיה התרחקה מדרא"פ, לאגרבק אופטימי: "עדיין יש לנו סיכוי"

ההולנדים שטפו את רחובות רייקיאוויק אחרי הניצחון 1:2 בבירת איסלנד, שהעלה את נבחרת האורנג' למונדיאל 2010. בכך, הפכה הולנד לנבחרת האירופית הראשונה שמבטיחה את מקומה בטורניר גביע העולם. ההולנדים עשו את זה בסטייל עם שישה ניצחונות משישה משחקים בבית 9. "זה יום גדול עבורנו", אמר רפאל ואן דר וארט, שבישל את השער הראשון להולנדים. "כבר בפתיחה האמנו שאנחנו יכולים לנצח. חבל שלא גמרנו את המשחק עוד לפני המחצית, אבל זה לא חשוב עכשיו. הכי חשוב זה שעלינו לגביע העולם. הוקל לנו".

"המטרה שלנו היתה להבטיח את הכרטיס לגביע העולם כמה שיותר מהר, ועמדנו בה", הוסיף המאמן ברט ואן-מרוויק, "הפכנו לנבחרת מגובשת והתקדמנו הרבה בחודשים האחרונים, ואלה שני פקטורים חשובים ברמות הגבוהות". אמנם יש עוד כשנה עד לפתיחת הטורניר, אבל האופן המהיר והנחוש שבו הולנד העפילה למונדיאל מאותת ליריבות שכדי מאוד לספור הפעם את נבחרת האורנג'.

מורטן אולסן: "זה היה משחק פנטסטי"

שבדיה התרחקה אמש (שבת) מטורניר גביע העולם 2010 שייערך בדרום אפריקה, אחרי הפסד ביתי 1:0 לשכנתה דנמרק. נבחרת הדינמיט מדורגת ראשונה בבית 1 עם 16 נקודות, אחרי שניצחה משער של תומאס קאהלנברג, והדנים כבר יכולים להזמין טיסה לדרום אפריקה, כי מעשית הם הוכיחו שמקומם במונדיאל. "זהו צעד חשוב, אבל אנחנו עדיין לא שם", אמר מאמן דנמרק מורטן אולסן. "פיזית, אנחנו בכושר טוב וראינו את זה במשחק. זה היה משחק פנטסטי. לא ראינו הרבה מזלאטן איברהימוביץ וכריסטיאן וויליאמסון, בכל פעם שניים היו מול זלאטן. זה היה משחק טוב שלנו".

שבדיה היתה חייבת ניצחון כדי לשמור על סיכוי טוב להעפיל למונדיאל, אבל קים קאלסטרום החמיץ פנדל בדקה ה-12, 10 דקות לפני שתומאס קאהלנברג העניש אותו ואת המקומיים עם שער מקרוב, ועכשיו המצב מסובך מאוד עבור הוויקינגים. הסיכוי של הם קטן מאוד. "שיחקנו טוב ויצרנו הרבה מצבים, אני חושב שזה היה הפסד אכזרי", אמר המאמן השבדי לארס לאגרבק. "מהלך המשחק לא התבטא בתוצאה. המחצית הראשונה הייתה שווה, ובמחצית השנייה שיחקנו טוב מאוד, בדרך כלל כשאנחנו משחקים ככה אנחנו כובשים", הוסיף לאגרבק, "כרגע אנחנו רחוקים מהמקום השני בבית, אבל יש לנו סיכוי".

למפארד: "עשינו צעד גדול קדימה"

בדומה להולנד, גם אנגליה של פאביו קאפלו מחזיקה במאזן מושלם של שישה ניצחונות משישה משחקים בבית 6, אבל היא טרם הבטיחה את העפלתה לגביע העולם. אחרי ה-0:4 המרשים בקזחסטן, האנגלים יודעים שזה רק עניין של זמן. "אנחנו בטוחים בעצמנו וצריך לשמור על היכולת הזו", אמר הקשר פרנק למפארד, "עשינו צעד גדול קדימה. המטרה היא כמובן לעלות לגביע העולם, וכמה שנבטיח את זה יותר מהר ככה יהיה יותר טוב. לקח לנו זמן להיכנס למשחק, אבל בסוף עשינו את זה קל. היו דברים שיכולנו לעשות יותר טוב".

דייויד בקהאם נכנס כמחליף בדקה ה-75, ורשם את הופעתו ה-111 במדים הלאומיים, ועכשיו הוא וחבריו נערכים למשחק ביום רביעי הקרוב בוומבלי, נגד אנדורה, בידיעה שניצחון יציב את אנגליה קרוב קרוב לדרום אפריקה. למפארד לא מזלזל ביריבה מאנדורה: "עלינו להוריד את הראש, לעבוד קשה ולהתמקד במשחק". פאביו קאפלו הודה שהפתיחה החזקה של קזחסטן הפתיע אותו ואת שחקניו. "הם לחצו אותנו בהתחלה, ולא היה לנו קל לפתח את המשחק שלנו", אמר האיטלקי, "משטח הדשא הקשה עלינו להניע את הכדור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully