וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל סלבדור קלקלה לאגירה את הבכורה המחודשת

מקסיקו ומאמנה נוצחו 1:2 במסגרת מוק' המונדיאל בבית הצפון-מרכז אמריקאי. ארה"ב ניצחה 1:2 את הונדורס, טרינידד וטובגו - קוסטה ריקה 3:2

כמו בשאר העולם, גם בצפון-מרכז אמריקה נערכו הלילה (בין שבת לראשון) משחקי מוקדמות גביע העולם 2010, והתוצאה הבולטת ביותר נרשמה באל סלבדור, שם הנבחרת המקומית נחלצה מפיגור וניצחה את מקסיקו 1:2. מקסיקו המאכזבת עדיין לא רחוקה מהעפלה למונדיאל משום שהיא מדורגת חמישית, שתי נקודות מתחת לאל סלבדור שמדורגת שלישית, הצקום ממנו מעפילים מהבית הצפון-מרכז אמריקאי למונדיאל. כזכור, שלוש הראשונות בבית עולות ישירות למונדיאל ואילו הנבחרת הרביעית הולכת למבחנים נגד הנבחרת החמישית מדרום אמריקה. השנייה בבית, ארצות הברית, התאוששה מההפסד לקוסטה ריקה וניצחה בביתה 1:2 את הונדורס. המוליכה קוסטה ריקה המשיכה לספק תוצאות טובות כשניצחה בחוץ את טרינידד וטובגו 2:3.

אל סלבדור - מקסיקו 1:2

זו הייתה הבכורה המחודשת של חאבייר אגירה כמאמן מקסיקו, אבל המארחים קלקלו לו את הפרימיירה. אגירה הבטיח כדורגל אחר מזה ששיחקו המקסיקאים תחת סוון גוראן אריקסון, והפתיחה היתה מבטיחה כשאנדרס גוארדאדו נגח היטב ואילץ את השוער מיגל מונטס להציל את נבחרתו. אל סלבדור לא נבהלה מהפתיחה המקסיקאית וכבשה בדקה ה-11, כשמסירה של רודולפו זלאייה הסתיימה בשער של חוליו מרטינז שהכניע את אוסקר פרז, וקבע 0:1. המשחק היה בעל קצב מהיר ורווי מצבים, והשוויון המקסיקאי נכבש בדקה ה-71. גיירמו פרנקו נדחף ברחבה, ובלאנקו כבש מהנקודה הלבנה וקבע 1:1. אגירה חשב שייצא עם נקודה מאל סלבדור, אבל בדקה ה-86 נשרק פנדל לחובת נבחרתו, לאחר שאוסקר רוחאס נגע בכדור בידו, וקשר המארחים אלסיו קווינטאנילה בעט את הפנדל היטב וקבע 1:2. "לנצח את מקסיקו זאת סנסציה", אמר בסיום מאמן אל סלבדור, המקסיקאי קרלוס דה לוס קובוס, "יש לנו קבוצה שיודעת לשחק כדורגל".

ארצות הברית - הונדורס 1:2

כ-55 אלף אמריקאים ראו בשיקגו ניצחון מקומי. כמו בהפסד לקוסטה ריקה, ארצות הברית פתחה גרוע וספגה בדקה ה-5 שער מבעיטה חזקה ומדויקת של קרלוס קוסטלי. אבל האמריקאים חזרו לעצמם, ובדקה ה-43 לנדון דונובן השווה בפנדל, לאחר שמריו בטה נגע בכדור בידו, וקבע 1:1 במחצית. בדקה ה-68 הושלם המהפך המקומי כשקרלוס בוקאנגרה נגח היטב, קבע 1:2 לארצות הברית והעניק לה שלוש נקודות חשובות בדרך לדרום אפריקה.

טרינידד וטובגו - קוסטה ריקה 3:2

ההפסד חתם את סיויי המארחים להגיע למונדיאל, ואילו קוסטה ריקה נראית כראשונה שתבטיח את העלייה מהבית. קרלוס אדוארדס העלה את קוסטה ריקה ל-0:1 בדקה ה-30 עם בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה. בדקה ה-41 נרשם שוויון 1:1 משער של אלברו סאבוריו. בדקה ה-52 קלסו בורגס העלה את קוסטה ריקה ל-1:2 אבל טרינידד וטובגו השוותה משער של המחליף קולין סמואל. בדקה ה-69 השלים בורגס צמד וקבע 2:3 גדול לזכות קוסטה ריקה.

הבית המרכז-צפון אמריקאי:

1. קוסטה ריקה, 5 משחקים, 12 נקודות
2. ארצות הברית, 5 משחקים, 10 נקודות
3. אל סלבדור, 4 משחקים, 5 נקודות
4. הונדורס, 4 משחקים, 4 נקודות
5. מקסיקו, 4 משחקים, 3 נקודות
6. טרינידד וטובגו, 4 משחקים, 2 נקודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully