וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאו ויטוריה עלתה לגמר הפלייאוף הספרדי

שחקניו של דושקו איבנוביץ' הכניעו את ריאל מדריד עם 80:89 במשחק השלישי והקובע וניצחו 1:2 בסדרה. יפגשו בגמר את ברצלונה או מלאגה

בשביל משחקים כאלה כיף שמתנהלת לה שיטת הפלייאוף. במצב של 1:1 בחצי הגמר בספרד, נפגשו הערב (שבת) שתי אימפריות, טאו ויטוריה וריאל מדריד, והתגוששו ביניהן על הזכות להעפיל לגמר הפלייאוף המקומי. בפועל, תהיה שם רק קבוצתו של דושקו איבנוביץ', שהשיגה הערב ניצחון 80:89 מרשים על הבלאנקוס.

אחרי מחצית ראשונה צמודה, שאף הסתיימה ביתרון 2 נקודות לריאל, הגיע רבע שלישי גדול בן 18:29 של המארחים, ומשם כבר לא הצליחו שחקניו של חואן פלאזה לחזור. טאו קיבלה 22 נקודות ו-9 ריבאונדים ממירזה טלטוביץ' המצוין, כאשר ראקוצ'ביץ' וספליטר הוסיפו 20 ו-18 בהתאמה. מהעבר השני, הוביל מומברו חמישה קלעים של ריאל מדריד בדאבל-פיגרס עם 17, אך גם זה לא הספיק למדרידאים, שמסיימים את העונה בטרם עת. בגמר תפגוש טאו את המנצחת בין ברצלונה ומלאגה, כאשר גם סדרת חצי הגמר השניה עומדת כעת על 1:1.

* בצרפת, לעומת זאת, נפתחה הערב סדרת חצי הגמר, כאשר אורליאן אירחה את לה-מאן, והשכילה לנצח 75:76 בסיומו של משחק דרמטי במיוחד. בריאן גרין הוביל את המנצחים עם 19 נקודות, בעוד סדריק בנקס הוסיף 15. מהעבר השני, 15 של אלן קופי ו-13 של ספנסר, דיקסון ובלות'נטאל לא עזרו ללה מאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully