וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאפינה: "היה עלי יותר מדי לחץ, לא התמודדתי איתו"

המדורגת מספר אחת בעולם כאבה הפסד נוסף בגמר גרנד סלאם, הפעם לקוזנצובה ברולאן גארוס. האלופה: "דברים כאלה לא קורים במזל"

מוזר, אבל לפני המשחק, במהלכו ואפילו במידה מסוימת בסופו, הסיפור של גמר רולאן גארוס 2009 הוא דווקא המפסידה, דינארה סאפינה, ולא המנצחת - סבטלנה קוזנצובה הנהדרת. עבור הראשונה היה זה עוד גמר גרנד-סלאם אותו לא הצליחה לנצח, בעוד לשניה זהו טורניר שני גדול אותו היא גורפת.

"ידעתי שאצטרך לשחק בשיאי. עבר הרבה זמן מאז הגרנד-סלאם האחרון שלי, ואני מאוד שמחה, אף אחד לא יכול לקחת אותו ממני", אמרה קוזנצובה המאושרת, שתצרף את התואר הנוכחי לאליפות ארה"ב הפתוחה בה זכתה בעבר. בדירוג הנשים שיתפרסם ביום שני צפויה קוזנצובה לעלות חזרה אל בין חמש הראשונות בעולם. "זה גדול. דברים כאלה לא קורים במזל, לזכות בשני גרנד סלאמים - זה פשוט נהדר".

מהעבר השני, ניתן להרגיש את הכאב של סאפינה, אולי גם להבין אותו. על אף שהרוסיה מדורגת במקום הראשון בעולם זה זמן מה, סאפינה עדיין לא זכתה לטעום תואר רולאן גארוס בקריירה, והיום היא פספסה הזמנות מצוינת נוספת לעשות כך. אחרי ההפסד בגמר הטורניר הזה בשנה שעברה לאנה איבנוביץ' וההפסד בגמר אוסטרליה הפתוחה לסרינה וויליאמס, משלימה סאפינה רצף לא מחמיא במיוחד של שלושה הפסדים רצופים בגמרים של גרנד סלאם תוך שנה.

"זה מאוד קשה עבורי. חזרתי לאותו מצב בו הייתי לפני שנה, אני מקווה שיום אחד אצליח לנצח את הטורניר הזה", אמרה סאפינה השבורה בסיום. "היה עלי יותר מדי לחץ, ולא הצלחתי להתמודד איתו. זה פשוט קשה מדי מבחינה מנטאלית. סבטלנה נתנה לי כמה הזדמנויות ולא היתה אגרסיבית כמו בדרך כלל, אבל פשוט לא עשיתי כלום. איבדתי את עצמי", הוסיפה המדורגת מספר אחת בעולם, שנשאלה האם למדה משהו מההפסדים הרצופים בגמרים. תשובתו סיכמה הכל. "לא להעמיס על עצמי יותר מדי", לחשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully