וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקדטים סיימו את הגיבוש לאליפות אירופה

6.6.2009 / 18:17

נבחרתו של רובי בלינקו ערכה מסע גיבוש בחוף לקראת אליפות אירופה שתיערך באוגוסט. המאמן: "המטרה היתה להוציא את השחקנים מהשגרה"

נבחרת הקדטים של ישראל המשיכה היום (שבת) את מסע הגיבוש שלה בקיבוץ נחשולים. נבחרתו של רובי בלינקו שתצא בתחילת חודש אוגוסט לאליפות אירופה שתיערך בליטא, ערכה מסע בן 13 ק"מ שנמשך 24 שעות. בלינקו עצמו הסביר את המחנה הייחודי. "המטרה שלנו בסוף השבוע הייתה להוציא את השחקנים מהשגרה ולגבש את כולם מבחינה חברתית", אמר המאמן. "מבחינתי זה עוד נדבך שיביא אותנו מוכנים יותר לאליפות אירופה. אנחנו עובדים עם הנבחרת הזאת מחודש נובמבר ועכשיו התחלנו בהכנות יותר אינטנסיביות לאליפות אירופה".

בנקודת סיום מסע הגיבוש חיכה לנבחרת הקדטים יו''ר איגוד הכדורסל, שי שני. "חלק מהמשחק זה גם לאחד את הקבוצה ככל האפשר מכל הבחינות. ברגע שהחלטנו לעשות זאת בנבחרת הקדטים, אני מקווה שזה גם יהיה בעתיד בשאר הנבחרות כדי שנצליח", אמר שני לשחקנים. "הציפייה שלי מנבחרת הקדטים היא ליצור כמה שיותר שחקנים טובים לנבחרות הנוער, העתודה והנבחרת הבוגרת. חלק ממטרה זו מושגת דרך אליפות אירופה, ממה שאני רואה בשטח יהיו לנו שחקנים טובים מאד בעתיד", סיכם היושב ראש. הנבחרת תשחק בבית א' עם איטליה, טורקיה ומונטנגרו. המשחק הראשון שלה יהיה מול האיטלקים ב-6.8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully