וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה ניצחה 0:3 את צפון אירלנד

רוסי פוג'יה ופליסייר העניקו לסקוואדרה אזורה את הניצחון במשחק הידידות. פנטאני כבש לזכות דרום אפריקה ב-0:1 על פולין, שבוע לפני פתיחת הקונפדרציות

שבוע לפני שיוצא לדרך גביע הקונפדרציות, נבחרת דרום אפריקה, המארחת של הטורניר ושל גביע העולם 2010, פגשה היום (שבת) את נבחרת פולין למשחק הכנה. אחרי רצף של אי הצלחות ודאגה הולכת וגוברת מצד האוהדים והתקשורת לגבי מצב הנבחרת, ניצחה דרום אפריקה 0:1, כשאת שער הניצחון כובש ת'מבינקוסי פאנטני, חלוץ מכבי חיפה.

המאמן הברזילאי ג'ואל סנטנה בחר משום מה את הפולנים כנבחרת דמוית עירק, היריבה הראשונה של הבפאנה-בפאנה בקונפדרציות וכשהוא ללא בני מקארת'י העלה בחוד ההתקפה את פאנטני לצד ברנרד פארקר, שהוצע לירוקים עוד בתקופת רוני לוי. פיטר מסיללה נשאר על הספסל בשל פציעה קלה.

כבר בדקה השישית ניצל פאנטני הגנה לא מאורגת של הפולנים, שעלו בהרכב חסר, וגילגל מקרוב לשער החשוף. פאנטני ופארקר הציגו שיתוף פעולה מוצלח בחלק הקדמי, כאשר האחרון מחמיץ פעמיים ממצבים קורצים שסידר לו חלוץ האלופה הישראלית. פולין ניסתה להשיג את השיוויון, אבל המארחים היו טובים יותר וזכו בניצחון מוצדק.

* במשחק ידידות נוסף הלילה דילגה איטליה מעל צפון אירלנד עם ניצחון 0:3 קליל. האיטלקים, שמקדימים במוקדמות המונדיאל את אירלנד, נחו הערב ממשחקים רשמיים והתפנו לטפל גם ביריבה השנואה. איטליה פתחה בהרכב צעיר, וג'וזפה רוסי העלה אותה ליתרון 0:1 בדקה ה-20. תשע דקות בתוך המחצית השניה הכפיל פאסקוואלה פוג'יה את התוצאה, והמילה האחרונה היתה שייכת לסרג'יו פליסייר, שהשלים את החגיגה בדקה ה-73.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully