וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יודעים מה עלינו לעשות כדי לנצח"

למרות התבוסה במשחק הראשון, טורקוגלו ואורלנדו עדיין מאמינים ביכולתם להפוך את הסדרה. הווארד: "לא היתה לנו אנרגיה. חייבים להשקיע יותר"

אחרי המפלה במשחק הראשון של גמר ה-NBA והתבוסה המביכה משהו 100:75 ללייקרס, לאורלנדו מג'יק לא נותרו הרבה דברים מלבד לאסוף את השברים ולהתכונן למשחק מספר 2 (בין ראשון לשני, 03:00, ספורט 5). "פשוט לא היתה לנו אנרגיה", הסביר היום באימון כוכב המג'יק, דוויט הווארד. "לא עשינו בוקס-אאוט, או את כל הדברים הקטנים. אנחנו לא יכולים למנוע מקובי לקלוע 40 נקודות, אבל כן יכולים לקחת כדורים אבודים ודברים מהסוג הזה, ופשוט לא עשינו את זה. אנחנו חייבים להשקיע יותר במשחק הבא".

הווארד עצמו זרק בסך הכל שש זריקות מהשדה, ודייק באחת בלבד. גם הידו טורקוגלו, שסיים עם 3 מ-11, ידע משחקים טובים בהרבה. גם הוא מאמין שאורלנדו מסוגלת לחזור. "זה בסך הכל משחק אחד, ומדובר בסדרה ארוכה. יש לנו עכשיו כמה ימים לעבוד על דברים מסוימים. אנחנו יודעים כמה טובים אנחנו, ומה עלינו לעשות כדי לנצח".

מלבד ההצגה של הלייקרס, הסיפור הראשון ממשחק מספר 1 היה ללא ספק חזרתו של ג'אמיר נלסון למגרשים. הרכז, שנפצע בפברואר האחרון והיה אמור לשוב רק בעונה הבאה, עלה ברבע השני ושיחק 23 דקות, בהן הראה ניצוצות לא מעטים, אך גם מידה רבה של חלודה. התקשורת באורלנדו החלה לשער שמא נלסון אפילו יפתח במשחק השני על חשבונו של רייפר אלסטון אך מאמן המג'יק, סטן ואן גנדי, מיהר לבטל את השמועות. "אני לא יכול לדמיין מצב בו אפתח עם ג'אמיר בחמישיה אחרי שהוא לא שיחק ארבעה חודשים".

למרות יכולתו החלשה של אלסטון עצמו, ואן גנדי מאמין כי קבוצתו הפסידה את המשחק במקום אחר לגמרי. בצבע. "המאמץ שלנו בריבאונד היה מביך. אני מאשים את עצמי בדברים רבים, אבל אין לי שליטה על מצב בו הכדור עולה לאוויר וכולם הולכים אחריו. או שאתה הולך לשים גוף על שחקן ולקחת את הכדור, או שלא. במשחק הראשון, פשוט לא עשינו את זה".

* לאחר עונת בכורה מאכזבת משהו כמאמן ראשי, חוזר היום (שבת) מארק אייברוני לתפקידו משכבר, כעוזר מאמן - והפעם יסייע לג'יי טריאנו בטורונטו. אייבורני, שקיבל קרדיט רב על היותו עוזרו המפורסם של מייק ד'אנטוני בפיניקס, קיבל את המושכות בתחילת העונה שעברה בממפיס, אך לאחר שהשיג מאזן של 26:13, פוטר באמצע העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully