וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת ניצחה 1:2 את הכח עמידר ועלתה לליגת העל

סרג' איילי, שסחב את נצרת על גבו במהלך העונה כולה, הבריק עם שער ובישול בניצחון על הכח והעלה את קבוצתו לליגת העל אחרי חמש שנים

רגע האמת של הכח עמידר רמת גן ושל מכבי אחי נצרת, הגיע הערב (שבת). אחרי ניצחון 1:2 של הנצרתים במשחק בעילוט, נפגשו השתיים לגומלין, כשהסגולים יודעים שתוצאה של 0:1 תספיק להם כדי להשלים את סיפור ההישארות שלהם בליגת העל. אלא שגם אחי נצרת חלמה ליגת העל, וכנראה רצתה יותר. הקבוצה של אלי מחפוד, שסיימה את הליגה הלאומית במקום השישי, ניצחה 1:2 גם במשחק החוץ, וחזרה לליגה הבכירה אחרי חמש שנות היעדרות.

דודו דהאן הכין את הקבוצה שלו בימים האחרונים בעיקר מבחינה מנטלית, וזה הוכיח את עצמו רק בפתיחה, כאשר הכח הייתה עדיפה ושלטה בצורה מוחלטת במרכז השדה. מרבית ההתקפות הגיעו מהאגף השמאלי, בו קיבל בני חדד את ההזדמנות על חשבון חיים פונטרמולי, ומשם הגיע גם שער הנגיחה של תמיר פור, ששוב עלה לעזרת ההתקפה ועקץ את הנצרתים כמו במשחק הראשון.

אחי נצרת עלתה בהרכב התקפי על הנייר, כשמחפוד שלח שלושה שחקני חוד, אך בפועל היה סרג' איילי בודד בחלק הקדמי והגנת הכח לא התקשתה להתמודד עימו. לקראת סיום המחצית החלה סוף סוף נצרת להתעורר, ורגע לפני ההפסקה נגח איילי מקרוב וסחט עצירה נהדרת מהשוער ברק ויסוקר. את התמורה למפנה קיבלה נצרת מיד בפתיחת המחצית השנייה, כשאיילי בישל לאיב ג'ידה, החלוץ שבתחילת העונה שיחק במדי הכח, שער קל ופשוט ממרכז הרחבה.

מכאן היו אלה העצבים ששיחקו תפקיד מפתח. הכח נכנסה לרחבה וניסתה להשיג פנדלים בכל מחיר, אבל אוהדי אחי דחפו את שחקניהם וסייעו להם להחזיק מעמד וגם להשיג את השני מרגלי איילי הנפלא, שסחב את הקבוצה במשך כל העונה והיה שם שוב ברגעי ההכרעה. מחפוד, שהעפיל גם בעונה שעברה עם הפועל פתח תקוה, מעלה קבוצה בפעם השנייה ברציפות. הכח שוב לא מחזיקה מעמד יותר משנה אחת, ותחפש את דרכה במגרשי הליגה השנייה בעונה הבאה.

מהלך המשחק

דקה 13: נואפור בעט כדור חזק למרכז השער, אבל אלמדון הדף. הריבאונד הגיע לרגליו של טוקורה, שירה בצורה דומה וסחט עוד הדיפה מהשוער.

דקה 16: רפס העביר כדור מימין, ובני חדד בעט מהאוויר חלש לידיו של השוער.

דקה 21: נ'טויה עצר כדור בקצה הרחבה, ובמספרת וירטואזית החטיא במעט את שערו של ויסוקר.

דקה 23: גול! בני חדד הגביה משמאל, אלמדון יצא גרוע ופור נגח פנימה. 0:1 להכח, שכרגע מחזיקה בכרטיס לליגת העל.

דקה 30: טיבי פרץ מעמדת המגן הימני ובעט שטוח מ-16 מטרים לידיו של אלמדון.

דקה 41: חנוכה הטעה שחקן של הכח ומ-20 מטרים בעט מעל המשקוף.

דקה 45: איילי הפנוי נגח מחמישה מטרים אחרי הגבהה של הרוש, אבל ויסוקר רשם הצלה גדולה והשאיר את קבוצתו ביתרון.

דקה 46: גול! איילי שלח כדור עומק לג'ידה, שלא התקשה מול ויסוקר ובעט פנימה. 1:1, אחי שוב ביתרון בסיכום המשחקים.

דקה 69: טוקורה נגח בתוך ערבוביית השחקנים לאחר כדור קרן, אבל זה היה קל מדי עבור אלמדון.

דקה 75: ג'ידה מסר לכיאל ברחבה, אבל המחליף גילגל חלש והשוער הדף לקרן.

דקה 76: גול! כיאל בעט כדור הרחק מהמסגרת, אבל איילי ניצב בדרך וכשהוא חופשי ירה פנימה. 1:2 לאחי נצרת, שמריחה את ליגת העל.

דקה 87: טוקורה פגע ללא כדור בשחקן יריב והורחק באדום ישיר. הכח המפורקת בעשרה שחקנים.

הרכב הכח עמידר רמת גן: ברק ויסוקר, איתן טיבי, אביב חדד, ישראל ראש, בני חדד, תמיר פור, מייקל טוקורה (הורחק, 87), עידן ויצמן, עומר רפס (דידי אונגר, 71), ג'וזף נואפור (יוסי פליקר, 81), ברק בדש.

הרכב מכבי אחי נצרת: תום אלמדון, אדהם האדיה, אלירן חודידה, יקיר שינה ,שמעון הרוש, וואהב ברכאת, שלומי חנוכה, אדהם האדיה, חיים סילבס (לוהאב כיאל, 66), צ'אם נ'טויה, סרג' איילי (גל אדיר, 83), איב ג'ידה (אשרף סולימאן, 86).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully