וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן, אוסטרליה ודרום קוריאה עלו למונדיאל

ניצחון 0:1 באוזבקיסטן הפך את היפנים לראשונים שמבטיחים את מקומם בדרא"פ. לאוסטרליה הספיק 0:0 נגד קטאר, הקוריאנים ניצחו באמירויות

נברחת יפן הפכה הערב (שבת) לראשונה שמבטיחה את מקומה במונדיאל 2010 מלבד המארחת דרום אפריקה, זאת אחרי ניצחון 0:1 באוזבקיסטן במסגרת המשחקים בבית 1 באזור האסייאתי. שינג'י אוזאקי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-9 והעלה את הסמוראים למונדיאל הרביעי שלהם ברציפות, כשלפני 1998 הם מעולם לא הגיעו אליו.

מאוחר יותר אוסטרליה הצטרפה ליפן והפכה לנבחרת השנייה שמעפילה למונדיאל, כש-0:0 בקטאר הספיק לה בשביל להשלים את העבודה ולהעפיל לראשונה בהיסטוריה שלה למונדיאל שני ברציפות. אחרי שנים של כשלונות ושל הגעה כדי מרחק נגיעה מטורניר הנבחרות הגדול בעולם, רק כדי להפסיד ליריבות דרום אמריקאיות, האוסטרלים סופסוף עשו זאת מול אורוגוואי לפני ארבע שנים ובטורניר המוקדמות הנוכחי הצטרפו לאזור האסייאתי והוכיחו שהמעבר השתלם.

אחרי יפן ואוסטרליה הייתה דרום קוריאה לאסייאתית השלישית שעולה למונדיאל וזאת לאחר שניצחה באיחוד האמירויות 0:2. פארק צ'ו יונג כבש כבר בדקה ה-10, קי סונג יונג הכפיל בדקה ה-38. קים יונג וו הורחק בדקה ה-50, אבל גם זה לא מנע מהאורחים ניצחון והבטחת עליה.

במשחק שכבר נערך היום נפרדו צפון קוריאה ואירן ב-0:0 בפיוניאנג. אנדרניק טיימוריאן היה קרוב לכבוש במחצית האשונה לזכות האורחים, אבל הבעיטה שלו נהדפה לקורה על ידי השוער הצפון קוריאני רי מיונג-גוק וגם והאיד האשמיאן החמיץ. במחצית השנייה צפון קוריאה הייתה טובה יותר, אבל נבלמה מספר פעמים אצל השוער האירני סייד רחמאטי.

שתי הראשונות בכל בית באזור האסייאתי יעפילו למונדיאל. שתי הנבחרות שיסיימו במקום השלישי יתעמתו במפגש פלייאוף והמנצחת תשחק נגד ניו זילנד על הזכות להשתתף במונדיאל.

בית 1 לאחר המחזור השישי:

1. אוסטרליה 14 נקודות
2. יפן 14
3. בחריין 7
4. קטאר 4 (7 משחקים)
5. אוזבקיסטן 4 (7 משחקים)

בית 2 לאחר המחזור השביעי:

1. דרום קוריאה 14 נקודות (6 משחקים)
2. צפון קוריאה 11
3. ערב הסעודית 10 (6 משחקים)
4. אירן 7 (6 משחקים)
5. איחוד האמירויות 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully