וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורוסיס יבחר באולימפיאקוס או ב-NBA?

עתידו של השחקן עדיין לא ברור, לאחר שהפער בין הסכום שהוא דורש לבין מה שהקבוצה היוונית מוכנה לשלם גדול. ניקוס זיזיס סיכם בקבוצה

למרות העונה הרעה שעברה עליהם, באולימפיאקוס לא ממש נבהלים ומתכננים את העונה הבאה. אז אחרי שפנאיוטיס ינאקיס סיכם על הישארותו בתפקיד מאמן הקבוצה, גם ניקוס זיזיס אמור להצטרף. שחקנה של צסק"א מוסקבה בשנתיים האחרונות הודיע כי ישמח להמשיך את הקריירה שלו בקבוצה היוונית, שהחמיצה גם העונה את האליפות ביוון, אך כעת מי שצריכה לתת את הסכמתה למהלך היא צסק"א, אליה שייך השחקן. צסק"א עשויה להסכים כחלק מהרצון שלה לקצץ העונה בתקציב, אך בשלב הזה עדיין לא הושגה הסכמה בין שני המועדונים.

ובינתיים עתידו של יואניס בורוסיס עדיין לא ברור, לאחר שהשחקן שוקל מעבר ל-NBA. בתקשורת היוונית מפרסמים כי עדיין יש פער גדול בין הסכום שמבקש השחקן מאולימפיאקוס, לבין מה שהקבוצה מפיראוס מוכנה לשלם. כמו כן מתברר כי סן אנטוניו הציעה לו חוזה לארבע עונות, בעוד באולימפיאקוס דובר על חוזה לשלוש עונות עם אופציה לעונה נוספת.

בדיווחים נוספים לגבי בורוסיס עולה כי שתי קבוצות NBA נוספות מגלות בשחקן עניין, כאשר המדובר בממפיס וקליבלנד. ההערכות הן שבורוסיס יעדיף להישאר ביוון ובאולימפיאקוס מאשר לשחק ב-NBA.

שם נוסף שעשוי לחזק את סגנית האלופה היוונית הוא איברהים ג'אבר, שחקנה של רומא, שהחל את הקריירה שלו באיגלו, שם היה הקלעי המצטיין של הליגה היוונית. העונה קלע ג'אבר 10.4 נקודות בממוצע, הוריד 3.3 ריבאונדים וחילק 1.9 אסיסטים ב-16 משחקי היורוליג בהם שיחק עם רומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully