וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מלאגה עדיין בחיים

מלאגה השיגה ניצחון דרמטי 75:82 על ברצלונה והשוותה ל-1:1 את סדרת חצי גמר הפלייאוף. קרואטיה: ציבונה ניצחה בזאדאר וזכתה באליפות

אוניקחה מלאגה נשארה הערב (שישי) בחיים בסדרת חצי גמר הפלייאוף בספרד. האנדלוסים גברו 75:82 על ברצלונה והשוו את הסדרה ל-1:1. מלאגה הוליכה 18:24 בתום הרבע הראשון, אבל ירדה להפסקה בשוויון 43:43. רבע שלישי מדהים של בוניפאסה נ'דונג, פתח פער של 11 נקודות, אבל ברצלונה סגרה את כל ההפרש בפתיחת הרבע הרביעי. שלשה גדולה של קרלוס חימנז ודומיננטיות של נ'דונג מתחת לסל עזרו למלאגה לסיים את המשחק בריצת 0:9 ולהשיג ניצחון דרמטי.

הסנטר הוביל את מלאגה עם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים. תומאס קלאטי הוסיף 12 למנצחים וקרלוס חימנז תרם 11 משלו. 26 נקודות של חואן קרלוס נבארו לא עזרו לקטלאנים להימנע ממשחק שלישי ומכריע, אותו יארחו ביום ראשון.

בקרואטיה, חגגה ציבונה זאגרב אליפות 15 בתולדותיה לאחר ניצחון במשחק הרביעי 69:71 בזאדאר, שסגר את הסדרה עם 1:3. אלן אנדרסון, שישחק ככל הנראה במכבי תל אביב בעונה הבאה קלע 24 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים למפסידים. ציבונה החזירה לעצמה את האליפות לאחר שהפסידה אותה אשתקד לזאדאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully