וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: מי תעשה היסטוריה?

דינרה סאפינה וסבטלנה קוזנצובה יחפשו (ש', 15:30, יורוספורט) זכייה ראשונה בפאריס בגמר גרנד סלאם כל רוסי ראשון מאז 2004

גמר הנשים ברולאן גארוס (שבת, 15:30, שידור ישיר ביורוספורט) יפגיש את דינרה סאפינה וסבטלנה קוזנצובה ובסיומו, אחת מהן תניף לראשונה בחייה את גביע סוזאן לנגלן. השתיים, שנפגשו לראשונה בגיל 12, מעולם לא זכו באליפות צרפת הפתוחה, ויחפשו לעשות היסטוריה.

סאפינה מגיעה למשחק בכושר מצוין. מהמקום הראשון בעולם, הטניסאית בת ה-23 הפסידה רק פעם אחת השנה על חימר, אלא שאז זה קרה מול קוזנצובה בטורניר שטוטגארט. עבור סאפינה יהיה זה גמר גרנד סלאם שלישי והיא תקווה שהוא ייגמר שונה מהשניים הראשונים - הפסד לאנה איבנוביץ' בפאריס אשתקד ועוד אחד לסרינה וויליאמס באוסטרליה השנה.

הסטטיסטיקה הולכת עם סאפינה, שניצחה את קוזנצובה בשמונה מבין 13 המפגשים ביניהן ובחמישה משישה המשחקים האחרונים. בחצי הגמר סאפינה עבדה קשה בניצחון על סיבאלקובה הסלובקית. "הייתי מתוחה. במקום לשלוט במשחק חיכיתי עד שסיבאלקובה תשלוט כדי להתחיל לשחק. אני חייבת לשנות את זה", אמרה.

מנגד, קוזנצובה, המדורגת שביעית בעולם, מגיעה להתמודדות מעמדת האנדרדוג. הטניסאית בת ה-24 כבר מחזיקה בארון תואר גרנד סלאם מאליפות ארצות הברית הפתוחה ב-2004. אז, גברה קוזנצובה על אלנה דמנטייבה והייתה זו הפעם האחרונה ששתי טניסאיות רוסיות נפגשו בגמר גרנד סלאם. מאז הספיקה קוזנצובה להפסיד פעמיים לז'וסטין הנין ברולאן גארוס 2006 וארצות הברית 2007. לגמר הרביעי בקריירה היא מגיעה מעמדת נחיתות.

"עליי יש פחות לחץ. היא במקום הראשון בעולם והיא חייבת לנצח, לא אני. אני רק רוצה ליהנות", אמרה קוזנצובה שנקלעה ברבע הגמר ובחצי הגמר למותחנים בני שלוש מערכות: "אני עייפה, אבל יהיה משחק של עצבים ורגש. אני אהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully