וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלישה: צוברי מוביל בבטחה באליפות ישראל הפתוחה

עם זאת רשם את הפסדו הראשון בשיוט הרביעי של התחרות כשהרוח עלתה ל-12.5 קשר. בנשים, ממשיכה חברתו, פלאביה טרטליני, להוביל

שבוע וחצי לפני פתיחתה של אליפות אירופה בגלשני רוח מדגם ניל פרייד בתל אביב, מארחת העיר את אליפות ישראל הפתוחה שמשמשת כחזרה גנרלית לקראת הדבר האמיתי. בכירי הגולשים הישראלים משתתפים באליפות, ואליהם הצטרפו הגולשים האירופאים שכבר הגיעו לארץ, ומעוניינים להכיר את התנאים בחוף בתל אביב.

היום (שישי) התקיימו השיוט השלישי והרביעי מתוך שישה. בשיוט השלישי הרוח עמדה על 9 קשר, ושחר צוברי רשם ניצחון שלישי, לאחר שאמש ניצח את השניים הראשונים. יריביו העיקריים של צוברי, נמרוד משיח וביירון קוקלניס היווני, סיימו במקומות השני והשלישי, בהתאמה.

בשיוט הרביעי התגברה הרוח ל-12 וחצי קשר, מה שהקשה על צוברי, שמעדיף רוחות חלשות יותר. הדבר התבטא גם בתחרות, כשצוברי רשם את הפסד ראשון בתחרות, כשסיים שלישי, מי שניצח את השיוט היה משיח, שהקדים גולש אוקראיני. בדירוג הכללי מוביל צוברי בבטחה עם 6 נקודות שליליות, בעוד למשיח 12 וקוקלניס שלישי עם 13.

בתחרות לנשים, חברתו של צוברי, פלאביה טרטליני האיטלקייה, ניצחה את השיוט השלישי, ובדיוק כמו אתמול הקדימה את מעין דוידוביץ', כאשר גולשת מהונג קונג סיימה שלישית. הגולשת הישראלית הבכירה דוידוביץ' סיימה שנייה גם בשיוט הרביעי, כשהפעם טרטליני גמרה שלישית, בעוד גולשת מאוקראינה חצתה ראשונה את קו הסיום. בדירוג הכללי, מובילה טרטליני עם 6 נקודות שליליות, דוידוביץ' עם 8, וישראלית נוספת, שיר אבני, שלישית עם 21 נקודות.

האליפות תינעל ביום שבת עם שני שיוטים נוספים, כאשר המארגנים מנסים בה ציוד חדיש שנקנה במיוחד לקראת אליפות אירופה, בעזרתה של המועצה להסדר ההימורים בספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully