וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היינקס יאמן את לברקוזן, סקיבה בפרנקפורט

לאחר התקופה הקצרה בבאיירן, המאמן הוותיק קיבל חוזה לשנתיים. רסינו ממשיך באתלטיקו. זנגה חצה את הכביש מקטאניה לפאלרמו

שבועיים לאחר שהוביל את באיירן מינכן למקום השני בבונדסליגה, יופ היינקס מצא מהר מאוד בית חדש. המאמן בן ה-64 חתם לשנתיים בבאייר לברקוזן והוא יחליף את ברונו לבאדיה, שביקש להשתחרר מחוזהו ונמצא בדרכו להמבורג.

היינקס, שחזר מפרישה כדי להחליף את יורגן קלינסמן באליאנץ ארנה לחמשת המשחקים האחרונים, הצהיר כי לא יאמן קבוצה אחרת, אבל נכנע לאתגר. "בתקופה הקצרה שלי בבאיירן הרגשתי שהאש בתוכי עדיין בוערת. לכן הסכמתי בשמחה להצעה של לברקוזן".

לבאדיה, שסיים את העונה במקום התשיעי עם לברקוזן ונוצח בגמר הגביע, סיכם את תנאיו בהמבורג, שגמרה את העונה במקום החמישי. המבורג חיפשה לעצמה מאמן מאז שמרטין יול חתם באייאקס לפני כשבועיים. אלא שהדיווחים שיוצאים מגרמניה טענו כי בבאייר, בה חתום לבאדיה עד סוף שנה הבאה, לא מסכימים לשחרר את המאמן. אחת הסיבות שלבאדיה מעוניין לעזוב את המועדון עקב יחסיו רעועים עם שחקנים רבים מסגל הקבוצה.

עוד קבוצת בונדסליגה שמינתה היום (שישי) מאמן היא פרנקפורט שהלכה על מיכאל סקיבה, שיחליף על הקווים את פרידהם פונקל, שהדריך את הקבוצה בחמש השנים האחרונות. סקיבה, שיחזור לבונדסליגה לאחר שנה של היעדרות, חתם בקבוצה לתקופה של שנתיים. הוא החל את העונה שעברה בגלאטסראיי בקול תרועה רמה, אך נכשל בה ופוטר מהמעודון הטורקי בחודש פברואר. סקיבה, 43, אימן את באייר לברקוזן בעונות 2005 עד 2008, אז פוטר מהקבוצה, והוחלף על ידי ברונו לבאדיה. עוד לפני כן (2000-4) שימש כעוזרו של רודי פלר בנבחרת גרמניה.

אחרי שסיימה את העונה במקום ה-13, רק שלוש נקודות מעל הקו האדום ינסה סקיבה להוליך את פרנקפורט לעונה טובה יותר בליגה הגרמנית.

רסינו ימשיך באתלטיקו מדריד

אבל רסינו ימשיך לכהן כמאמן אתלטיקו מדריד בעונה הבאה. רסינו, שהחליף במהלך העונה את המאמן המקסיקני חאבייר אגירה שפוטר עקב חוסר הצלחה, סיכם על הארכת חוזהו בקולצ'ונרוס.

רסינו לא הצליח עם הקבוצה בליגת האלופות, כאשר זו הודחה כבר בשלב שמינית הגמר על ידי פורטו, אבל כן הצליח להובילה למקום הרביעי בליגה, המקנה כרטיס להשתתפות במוקדמות הצ'מפיונס ליג בעונה הבאה.

* שוער העבר האגדי וולטר זנגה, שאימן בהצלחה את קטאניה, חתם לשלוש שנים כמאמן פאלרמו, כך הודיע היום (שישי) הבעלים מאוריציו זמפאריני. זנגה החליף את דווידה בלארדיני, שהוביל את הקבוצה למקום השמיני. בכך, חצה בעצם זנגה את הכביש ועבר בין היריבות השנואות של סיציליה. היריבות בין פאלרמו לקטאניה, כזכור, גבתה את חייו של שוטר שנהרג במהלך התפרעויות בדרבי לפני כשנתיים.

אטאלנטה מהסריה A מינתה למאמן את אנג'לו גרגוצי במקומו של ג'יג'י דל נרי, שעבר לאמן את סמפדוריה. גרגוצי אימן בשלוש השנים האחרונות את ויצ'נזה מהסריה B.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully