וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחתו הסיכויים לצירוף שותף לשניידר

במכבי תל אביב מצפים מהבעלים שיודיע על התקציב לעונה הבאה, שאמור להיות אחד הנמוכים בשנים האחרונות. נסגר מחנה האימון במירלו

יו"ר מכבי תל אביב אביב בושינסקי שב לארץ אחרי נסיעה נוספת לצורך בדיקת אופציה לצירוף שותף שיחבור לבעלים אלכס שניידר לקראת העונה הבאה. בשלב זה מעריכים במועדון כי הסיכויים פחתו והם אינם גבוהים. במכבי מצפים ששניידר יודיע בתחילת השבוע הקרוב על התקציב לעונה הבאה, כאשר ההערכות מדברות על תקציב נמוך מאוד, אחד הנמוכים אותו ידע המועדון בשנים האחרונות. יחד עם זאת ישנו גורם עסקי שעשוי לתת בכל זאת תשובה חיובית לבוס הקנדי, ואז צפויה להשתנות תמונת ההיערכות לקראת העונה הבאה.

"קיים עדין חלון הזדמנות לכניסת שותף, אך הוא קטן מאוד בשלב זה והסבירות נמוכה מאוד. אנחנו מקווים שדברים יסתדרו בסופו של דבר על הצד הטוב ביותר", אמר היום בכיר במועדון.

ראשי המועדון מבינים שעד שלא ישמעו את התקציב הסופי ואת גובה הסכום שעומד לרשות הקבותה, הם אינם יכולים לנהל משא ומתן כספי עם אף שחקן. "זה יהיה לא אחראי מצדנו להתחייב על סכום כזה או אחר בפני שחקן כשאנחנו לא יודעים כמה כסף יעמוד לרשותנו", הוסיף אותו גורם בכיר.

אחד הדברים היחידים שכן נסגרו בחלק המקצועי זו היציאה למחנה האימון במירלו , הולנד ב-15 ביולי כאשר למועדון קיים סיכום עקרוני עם מנהלי האתר במירלו, אלא שדברים עדין לא נחתמו באופן סופי. כבר עתה מתוכננים לקבוצה מספר משחקי אימון מול יריבות אירופאיות, אחת מהן היא לוקרן הבלגית, הקבוצה בה משחקים הישראלים, יואב זיו, אבי סטרול ועומר גולן, שתשהה גם היא בהולנד באותה תקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully