וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינאקיס יישאר באולימפיאקוס

המאמן שהיה צפוי לעזוב בשל לחץ האוהדים יחזור בסופו של דבר לעונה נוספת בפיראוס. מסינה יבחר בין צסק"א לריאל מדריד עד יום שני

הכל כבר היה מוכן לפרידה בין אולימפיאקוס לפנאיוטיס ינאקיס, והתקשורת היוונית דיווחה על סיום דרכו של מאמן נבחרת יוון בפיראוס, אבל לאחר פגישתו של ינאקיס עם הבעלים של המועדון, האחים אגלופולוס, סיכמו שני הצדדים על הישארותו בתפקיד לעונה נוספת, בהתאם לחוזהו המקורי.

ינאקיס, שספג ביקורות קשות מאוהדי הקבוצה בעקבות הכישלון של קבוצת המיליונים אותה אימן השנה שנאלצה לסיים את העונה בלי תואר ולצפות ביריבה השנואה פנאתנייקוס חוגגת טרבל, ינסה להשקיט את קולות המחאה על ידי עוד החתמות נוצצות בפגרה הנוכחית. אחד השמות שהוזכרו כמועמדים הוא פז'ה סטויאקוביץ', הצלף הסרבי המזדקן של ניו אורלינס מה-NBA. עוד קודם לכן יצטרך ינאקיס למצוא דרך להשאיר את יאניס בורוסיס וגיורגיס פרינטזיס, שחוזיהם מסתיים הקיץ, וגם את מילוש תיאודוסיץ' וסופוקליס סחורציאניטיס שצפויים לעזוב.

* אטורה מסינה, שנמצא במדריד ומקיים משא ומתן כספי עם ריאל מדריד, יודיע לראשי צסק"א מוסקבה עד יום שני את החלטתו בקשר לעונה הבאה. המאמן האיטלקי צפוי לחתום בריאל במידה וזו תציע לו את הסכום אותו הוא דורש (שני מיליון יורו לעונה, על פי הדיווחים), אך בכל מקרה אחר יעדיף לחזור לעוד עונה באלופת רוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully