וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודום: "אין דבר שקובי לא מסוגל לעשות"

אודום התפעל מההצגה של קובי, שמצידו ניסה להרגיע: "אורלנדו היא קבוצה בעלת תושיה". הווארד: "מעולם לא היה לנו יום קליעה כל כך גרוע"

אחרי ציפייה ארוכה לסדרה מותחת וצמודה, קיבלנו הלילה (בין חמישי לשישי) משחק חד צדדי לחלוטין בפתיחת סדרת גמר ה-NBA, כשהלייקרס דרסו ללא קושי 75:100 את אורלנדו בסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס ועלו ליתרון 0:1 בסדרה. אלופי המערב, שהתחברו בדיוק בזמן ואחרי תקופה של חוסר יציבות רשמו לראשונה בפלייאוף הנוכחי שלושה ניצחונות רצופים, יארחו גם את המשחק השני בלילה שבין ראשון לשני (3:00, שידור ישיר בערוץ 5), בניסיון לשמור על הביתיות ולצאת בראש שקט לפלורידה, שם יארחו המג'יק את שלושת המשחקים הבאים.

הגורם העיקרי לדומיננטיות המוחלטת של הלייקרס היה קובי בריאנט, שהשתלט על המשחק ברבע השני ולא הביט לאחור בדרך ל-40 נקודות (16 מ-34 מהשדה), שמונה ריבאונדים ושמונה אסיסטים בעוד תצוגת פלייאוף שתיכנס לדפי ההיסטוריה. "אני פשוט כל כך רוצה עוד אליפות, זה הכל", אמר בריאנט בסיום, ומיהר להזהיר: "אורלנדו היא קבוצה בעלת תושיה, הם עברו בהצלחה הרבה מצבים קשים בעבר, וזה לא מצב חדש להם. אנחנו צריכים לשכוח מהניצחון הזה ולהמשיך הלאה, לשמור את הרגל על דוושת הגז ולא להפסיק לעבוד קשה".

למאר אודום, שהיה מצוין מהספסל עם 11 נקודות ו-14 ריבאונדים, התפעל כמו כולם מיכולת השיא של קובי: "התקפית הוא היה מדהים. וגם הגנתית. כשהוא נכנס לקצב, הוא אחד השחקנים הטובים בכל הזמנים. אין דבר שהוא לא מסוגל לעשות".

מאמנו, פיל ג'קסון, אמר: "לקובי לא היה יום קליעה טוב מבחינת אחוזים, אבל הדרייב שלו היה מצוין. אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה אחרי המשחק שלא משנה אם ניצחנו בשש נקודות או בשישים, כי זה רק ניצחון אחד. הדברים לא עבדו לאורלנדו הערב, הם לא השיגו נקודות בצבע כמו שהם רגילים, ודוויט הווארד לא השיג את כמות ההטבעות שלו. ניסינו להתמקד בעצירת החדירות שלהם והצלחנו".

ואן גנדי: "לא אהבתי שום דבר שעשינו"

המג'יק מיהרו ללקק את הפצעים והבינו שהם חייבים להתעורר לפני שהסדרה תברח להם מהידיים מוקדם בהרבה מהצפוי. "אני יודע שאנחנו יותר טובים מאיך שנראינו הערב", אמר סטן ואן גנדי לאחר ההפסד. "נחזור במשחק הבא וניתן מאמץ הרבה יותר גדול כדי לשחק כדורסל טוב יותר. אחרי הרבע הראשון הם שלטו לחלוטין בשני צידי המגרש ובכדורים החוזרים. לא אהבתי שום דבר שעשינו, מה היה לאהוב שם?". לאחר מכן הצטרף מאמן המג'יק לחבורת המברכים של בריאנט: "קובי היה נהדר, פשוט עצום. נתנו לו יותר מדי מרחב לזרוק מבחוץ והוא תקף אותנו בצורה טובה".

על ג'מיר נלסון, שחזר הישר לגמר אחרי ארבעה חודשי היעדרות בגלל פציעה בכתף וסיים עם שש נקודות וארבעה אסיסטים ב-23 דקות, אמר ואן גנדי: "ג'מיר היה טוב ברבע השני, אבל רע בהמשך. הוא לקח זריקות קשות ולא שמר טוב על הכדור ברבע השלישי, אבל אי אפשר להפיל הפסד בפער של 25 נקודות על שחקן אחד".

דוויט הווארד, שנשמר היטב על ידי אנדרו ביינום והסתפק ב-12 נקודות בלבד (1 מ-6 מהשדה) לצד מנת הריבאונדים הקבועה שלו (15), התקשה להבין מה גרם לאחוזים העלובים של קבוצתו (29 אחוזים מהשדה, רק 8 מ-23 מחוץ לקשת). "מעולם לא היה לנו יום קליעה כל כך גרוע", אמר סופרמן. "אנחנו חייבים לעלות למשחק הבא ולשחק הרבה יותר חזק מאיך ששיחקנו הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully