וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחיתה קשה

רמת השרון וכפר קנא יודעות שהמפסידה במפגש ביניהן ביום שישי תיאלץ להגיע עד ליגה א'. עם יתרון של 1:2 מהמשחק הראשון, רמה"ש רגועה יותר

משחק מספר 41: מכבי כפר קנא - עירוני רמת השרון 2.7, 2.5, 2.1

אחת תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית, השנייה תנשור ישירות לליגה א' ושתי הקבוצות הללו, מכבי כפר קנא ועירוני רמת השרון, ייאבקו למשך 90 דקות (לפחות) על המשימה בחשובה ביותר שלהן העונה. הנה כמה נתונים סטטיסטיים שיעזרו לכם להחליט על מי כדאי להמר.

מומנטום - מכבי כפר קנא הפסידה במשחק הראשון 2:1 לרמת השרון, עוד קודם לכן היא נוצחה 2:1 על ידי מכבי בת ים בארצית, הפסידה 3:0 להפועל מרמורק, הביסה 1:4 את בית"ר/שמשון ת"א, הפסידה 2:1 להפועל נצרת עילית, ניצחה 0:2 את הפועל ראשון לציון וניצחה 1:2 את הפועל אשקלון; רמת השרון ניצחה 1:2 במשחקה האחרון את כפר קנא, ניצחה 0:2 את הפועל כפר סבא, גברה 0:1 על מכבי אחי נצרת, סיימה ב-1:1 עם עירוני רמת השרון, הפסידה 3:1 להפועל רמת גן, סיימה ב-3:3 עם הפועל עכו וסיימה ב-3:3 גם עם הפועל באר שבע.

מאזנים - עירוני רמת השרון סיימה את העונה בליגה הלאומית במקום האחד לפני אחרון עם שמונה ניצחונות, 12 תוצאות תיקו ו-13 הפסדים. הקבוצה כבשה 37 שערים וספגה 50. בחוץ היא ניצחה רק בשלושה משחקים מתוך השמונה שהשיגה. מכבי כפר קנא סיימה שמינית את הליגה הארצית עם מאזן של 12 ניצחונות, שמונה תוצאות תיקו ו-13 הפסדים, כשהקבוצה כבשה 40 שערים וספגה 41. שני שליש מהניצחונות של הקבוצה היו בבית.

הערכה - רמת השרון אמורה לנצל את היתרון שהשיגה מהמשחק הראשון כשגם תוצאת תיקו תספיק לה כדי לשרוד עונה נוספת בליגה הלאומית. ההימור: איקס, היחס: 2.5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully