וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל הביסה את טאו והשוותה ל-1:1

אחרי שהפסידה את המשחק הראשון בחצי גמר הפלייאוף הספרדי, חזרה ריאל והתפוצצה על טאו 82:102. מילאנו בגמר הפלייאוף האיטלקי

אם למישהו עוד היה ספק מהי הליגה החזקה ביותר באירופה בכל הנוגע לכדורסל, הרי שהפלייאוף בספרד ממשיך להוכיח זאת, ובגדול. אחרי שהפסידה במשחק הראשון בחצי הגמר מול טאו ויטוריה (91:80) חזרה ריאל מדריד לחיים והשוותה את הסדרה ל-1:1, עם ניצחון ביתי ענק 82:102. האורחים עוד הצליחו להישאר קרובים ברבע הראשון, אבל ריאל תפסה קצב ברבע השני, ולמחצית ירדה ביתרון 12.

אלא ששום דבר לא היה יכול להכין את הקהל למה שאירע ברבע השלישי, אז התפוצצו שחקניו של חואן פלסה עם 35 נקודות ברבע, לעומת 19 בלבד, והקפיצו את הלבנים עד יתרון שיא של 28. משם והלאה הצליחה טאו רק לצמק מעט את ההשפלה ברבע האחרון. פיליפה רייס הוליך את קלעי ריאל מדריד עם 18 נקודות וקיבל עזרה מלואיס בולוק שסיים עם 16, בעוד סרחיו לול קלע 14. לטאו: סרג'י וידאל 21.

באיטליה הביסה מילאנו את ביילה במסגרת חצי גמר הפלייאוף המקומי 68:89, ניצחה 1:3 בסדרה ביניהן ועלתה לגמר, שם תפגוש את סיינה. מילאנו הוליכה כבר מהפתיחה, כשבמחצית היא מובילה ב-6. הרבע השלישי היה שהביא לניצחון, אז רצה מילאנו ל-16:26, ומשם ביילה כבר לא חזרה. ג'ובי תומאס הוליך את קלעי מילאנו עם 23 נקודות ומוריס טיילור הוסיף 19. דייויד הוקינס קלע 13 משלו. לביילה: פייטרו ארדורי 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully