וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר קנא-רמה"ש: לאומית או ליגה א'?

את התשובה לשאלה הזו יקבלו שתי הקבוצות, אחרי משחק הגומלין ביניהן בפלייאוף (ו', 15:30). רמה"ש ניצחה 1:2 במשחק הראשון

אחרי שביום שלישי האחרון גברה עירוני רמת השרון 1:2 על מכבי כפר קנא במשחק הראשון ביניהן בפלייאוף על השתתפות בליגה הלאומית בשנה הבאה, ייפגשו השתיים פעם נוספת מחר (שישי, 15:30), הפעם בביתה של הקבוצה מהליגה הארצית.

כפר קנא, שסיימה את העונה במקום השמיני בליגה הארצית, הפתיעה באמצע השבוע כשעלתה ליתרון ראשונה, אבל בהמשך נכנעה לצמד של עמנואל בנאיני. למרות זאת, בקבוצה מאמינים ביכולת להפתיע והמאמן הישאם זועבי אמר אחרי המשחק ביום שלישי: "ביום שישי זה יהיה סיפור אחר לגמרי, אופרה אחרת. אנחנו קבוצה חזקה במגרש שלנו, והשחקנים מכירים את השטח ואת הקהל. יהיה הרבה קהל ותהיה אווירה טובה. יש לנו קבוצה יוצאת מן הכלל. ביום שישי כפר קנא תעלה לליגה הלאומית".

ברמת השרון יודעים ששערי חוץ לא קובעים דבר, אבל שהפסד יסבך את הקבוצה, לעומת תיקו או ניצחון שישאירו אותה בלאומית. בקבוצה כבר הספיקו לשכוח מהפנדל שהחמיץ חיים שאבו בדקה ה-90 והמאמן יהודה זגורי יודע שבכפר קנא מצפה משחק מסוג שונה. אחרי הניצחון ביום שלישי אמר: "אני חושב שבכפר קנא נצטרך לבוא, לשחק במערך שונה ולעשות עבודה טובה יותר. הלחץ יהיה על היריב, אני מאמין שנעשה את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully