וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסופה"ש: אליפות ישראל ברכיבה על סוסים

חוות הרכיבה בקיבוץ יגור תארח את האליפות בסגנון דרסז' ולראשונה מזה שנים רבות יתחרו בה גם ברמה A, הרמה הלאומית הגבוהה ביותר

חוות הרכיבה בקיבוץ יגור תארח בסוף השבוע את אליפות ישראל ברכיבה בסגנון דרסז', שהוא מקצוע אולימפי. לראשונה מזה שנים רבות יתחרו באליפות גם ברמה A שהיא הרמה הלאומית הגבוהה ביותר וברמה הבינלאומית. בנוסף האליפות תכלול את הרוכבים הפאר אולימפיים, בראשם עומר בן דור, שייצג אותנו במשחקים האולימפיים באתונה ובבייג'ין.

במקצה ברמה הבינלאומית העיניים יהיו נשואות לסיוון סט, שחזרה להתחרות בישראל אחרי מספר שנים שבהם שהתה בארה"ב והתחרתה שם. לסט יש סוס שנחשב מורכב לרכיבה, הוא לא גדול, אבל מאוד עוצמתי, קפיצי ורגיש לסביבה, ולכן הרכיבה עליו חייבת להיות מאוד שקטה, בשליטה, מאוזנת ומדויקת ומעניין כיצד הוא יתנהג בסוף השבוע. למרות שהתרגילים היפים נמצאים ברמה הגבוהה אצל הבוגרים, צפוי מאבק מותח וצמוד דווקא אצל הילדים.

מבט אל רשימת הדירוג של הרוכבים מוכיחה שההבדלים בין הרוכבים אינם גדולים, מספר רוכבים התקדמו מאוד בתחרויות הדירוג האחרונות (גמר הליגה, הדירוג האחרון והמוקדמות), ומכאן שהמצב בצמרת צמוד ואין בעצם פייבוריטיים. התחרות היא לא רק אישית אלא בין מועדונים. הרוכב המנצח, מביא איתו הביתה אוכף דרסז' למועדון - שזו מתנה יקרה וחשובה לכל בי"ס לרכיבה, כך שכאמור צפוי מאבק מעניין.

האליפות נפתחת בבוקר שישי (08:30) ותימשך יומיים, כשאת האליפות ישפוט השופט הבינלאומי אנדרס שוקסדורף מפילנד. הכניסה לתחרות חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully