וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן גנדי: "זה לא יהיה כמו הקאמבק של וויליס ריד"

מאמן המג'יק עדיין לא החליט האם לשתף את ג'אמיר נלסון הפצוע בסדרת הגמר. פייטרוס: "אם הוא ישחק, זה יהיה כמו חלום שמתגשם עבורו"

שעות ספורות לפני הגמר הגדול (הלילה, בין חמישי לשישי, 04:00), והשאלה הגדולה לפני שתיפתח לה סדרת גמר ה-NBA ממשיכה להיות קשורה ברכז אורלנדו הפצוע, ג'אמיר נלסון. בשבוע האחרון החלו ספקולציות שמא הרכז הצעיר, שנפצע בפברואר האחרון והיה אמור לסיים את העונה, עשוי לחזור בדיוק לרגעים החשובים וליטול חלק בנסיון של המג'יק להפתיע את הלייקרס. אמש (רביעי) ערך נלסון אימון מלא ראשון עם קבוצתו מאז אותה פציעה קשה בכתף, וכעת דומה כאילו ההחלטה האם לשתפו או לא במשחק הראשון - אולי גם בסדרה כולה - תישמר לדקות לפני השריקה לפתיחת המשחק בסטייפלס סנטר.

"זה קשה עבור ג'אמיר כך או כך. הוא יכול לשחק כבר עכשיו, אבל אני לא יודע כמה טוב הוא יהיה", אמר היום מאמן המג'יק, סטן ואן גנדי. "אני לא דואג לגבי הכימיה - זה לא כאילו הוא לא שיחק עם הקבוצה שלנו בעבר, ואני גם לא בטוח שאנחנו זקוקים לחיזוק אמוציונאלי מהספסל. זה לא יהיה דומה לקאמבק המפורסם של וויליס ריד, למשל. נחליט האם לשתף אותו בהתאם לסיכויים שלנו לנצח איתו, או בלעדיו".

גם כוכב אורלנדו, דוויט הווארד, היה רוצה לראות את נלסון חוזר, אך בו בזמן הוא דואג למצבו הבריאותי, שעלול רק להחמיר. "הוא היה בחוץ זמן רב, והוא חלוד כרגע. הוא אמנם לא שיחק הרבה זמן, אבל אני חושב שמה שהוא מביא לקבוצה שלנו כרגע זה חוסר-פחד", הסביר סופרמן את חשיבותו האפשרית של נלסון.

גם מייקל פייטרוס כבר לא יכול לחכות לשוב ולשחק לצד הרכז שלו. "זה תמיד טוב כשיש לך רכז אולסטאר איתך. הוא החמיץ הרבה משחקים, כך שאנחנו לא מצפים לדברים גדולים ממנו, אבל אתה רוצה שהחברים שלך יישבו על הספסל ויתמכו בך. הוא רוצה להיות חלק ממה שעשינו עד עכשיו, אני חושב שאם הוא ישחק זה יהיה כמו חלום שמתגשם עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully