וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופני הרים: מרתון ירושלים השלישי יוצא לדרך

מחר ייפתח המרתון בירושלים בהשתתפות כאלף רוכבים. אלוף ישראל, רותם ישי, לא ישתתף. רהט, דניאל, דנון ורונן ייקחו חלק בתחרות

רשות הספורט של עיריית ירושלים בשיתוף איגוד האופניים בישראל ו'ליגת נביעות' יקיימו מחר (שישי) החל משעה 8:00 בבוקר את מרתון ירושלים השלישי לאופני הרים. המרתון, המתקיים זו השנה השלישית ברציפות בבירה, ייצא לדרך מיד קנדי ויעבור בהרי ירושלים, בין נופיה היפים של העיר, חרבת סעדים, עמק לבן ועוד. השנה יוכלו גם הרוכבים ליהנות מהמעיינות הרבים שבאזור, בייחוד מזה שבמעיין עין לבן. המסלול, חשוב לציין, נחשב למסלול אתגרי ומיוחד, הכולל דרך הררית המשופעת בעליות ובירידות, ללא ספק חוויה לכל רוכב אופניים.

באירוע ייטלו חלק מיטב הרוכבים בארץ. רותם ישי, אלוף ישראל, לא ישתתף בתחרות עקב שהותו בארה"ב, אבל למרתון יגיעו אייל רהט, הזוכה בליגה לאופניים בכבישים, אליה דניאל, סגן אלוף ישראל ועודד דנון, מקום שלישי בארץ ברכיבת שטח. את הנשים תייצג הרוכבת ענבר רונן, אלופת ישראל, שגם צפויה להתחרות באולימפיאדת לונדון 2012. פרט חשוב הראוי לציון הוא שכל רוכב הרוצה להשתתף במכבייה הקרובה יהיה חייב לקחת חלק במרתון ירושלים, מה שצפוי להגביר את כמות המשתתפים ואת התחרותיות במקצים השונים. ניר ברקת, ראש העיר וחובב ספורט ידוע, עשוי גם הוא להשתתף בתחרות. הזוכים בתחרויות השונות יזכו לפרסים שונים מעולם האופניים וציודו.

לאור העובדה שהרכיבה על אופני שטח הפכה כבר מזמן ללהיט הבא בירושלים, הצפי השנה הוא כי במרתון ישתתפו קרוב לאלף רוכבים, מה שיהפוך את המרתון בבירה לגדול בישראל. בין הרוכבים ניתן יהיה למצוא חיילים, סטודנטים מחו"ל וכמובן רוכבים מקצועיים לצד רוכבים חובבנים. במהלך המסלול ייהנו הרוכבים מפינת מסאג'ים של מכללת 'רידמן' וכן יזכו לקבל משקאות איזוטוניים, פירות וחטיפי אנרגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully