וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילנקו טפיץ' חתם בפנאתינייקוס

שחקן פרטיזן ישחק בשלוש השנים הקרובות בשורות אלופת יוון. גם ניק קאלייטס הצטרף ממכללת פלורידה. סמארה בקשיים כלכליים

אחרי ההישג האדיר של פנאתינייקוס עם הזכייה בטרבל, פאו לא נחה על זרי הדפנה ועושה מאמצים להתחזק עוד יותר לקראת העונה הבאה. בינתיים היא החתימה הבוקר (חמישי) את מילנקו טפיץ' (22, 2.02 מ'), שחקנה של פרטיזן בלגרד, כך מדווחת סוכנות השחקן. טפיץ' הוא שחקן נוסף שיעשה את דרכו מפרטיזן לאלופת יוון, כפי שעשה ניקולה פקוביץ' ואחרים.

טפיץ', ששיחק בשנתיים האחרונות בפרטיזן לאחר שהצטרף אליה מוויודינה, סיים את העונה האחרונה עם ממוצעים של 9.7 נקודות למשחק, 3.5 ריבאונדים -3.3 אסיסטים. קבוצתו נעצרה בשלב ההצלבה של רבע הגמר לאחר הפסד 3:0 לצסק"א מוסקבה.

גם ניק קאלייטס חתם בקבוצה לשלוש שנים. שחקנה של מכללת פלורידה הגיע למשרדי הקבוצה הבוקר לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות וחתם על החוזה. קאלייטס ישוב לפלורידה ביום שבת, אבל אמור לחזור להכנות של הנבחרת עד גיל 20 או לנבחרת הבוגרת של יוון. על פי ההערכות הוא צפוי להשתכר בפנאתינייקוס בכמיליון יורו לעונה ובסעיף יציאה ל-NBA.

קאלייטס בן ה-20, רכז גבוה (1.98 מ') וחכם בעל יד טובה מבחוץ שהעמיד בעונתו השנייה במכללה ממוצעים של 17.2 נקודות, 6.2 אסיסטים ו-5.3 ריבאונדים למשחק, מחזיק בדרכון יווני ואף הופיע בקיץ שעבר במדי נבחרת יוון הצעירה באליפות אירופה. אחיו הגדול, פאט, שיחק העונה אף הוא בליגה היוונית, במדי מארוסי.

* ספרטק סנט פטרסבורג מגלה עניין בשחקנה של פאנליניוס, אנתוני גרונדי, שסיים כשחקן המצטיין בקבוצה היוונית העונה. העובדה שקבוצתו לא הצליחה להתברג למקום ביורוליג וכי החוזה שלו נחשב ליקר עשויה להביא לשחרורו.

* המשך פעילותה של קבוצת סמארה מוטל בשלב הזה בספק לאחר שהמועדון הרוסי נקלע לקשיים כלכליים. לסמארה יש חובות גדולים ועד כה לא נמצא ספונסר לעונה הבאה. במצב כזה בהנהלה יעדיפו ככל הנראה להשקיע יותר במחלקות הנוער מאשר בקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully