וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יעצור את קובי? אולי ג'ורדן

בדרך כלל מייקל פייטרוס מאורלנדו משחק עם נעלי נייקי על שמו של קובי בריאנט, לקראת הגמר הוא מתכנן הפתעה. שאק: רוצה שקובי יזכה

AP

וידאו: רויטרס

מספיק עם הדיבורים, די לפרשנויות, הלילה סוף סוף זה מתחיל. שיאה של עונת ה-NBA ייפתח הלילה (בין חמישי לשישי) בארה"ב, עם סדרת הגמר בין אלופת המזרח אורלנדו מג'יק לבין אלופת המערב לוס אנג'לס לייקרס.

הפרשנים נותנים את מירב הסיכויים ללייקרס, שגם יותר מנוסים במעמדים האלה וגם מציגים את שחקן הקלאץ' המושלם, קובי בריאנט; מנגד, אורלנדו כבר הוכיחה בפלייאוף הזה שהיא לא רק קבוצה נהדרת אלא גם בעלת אופי נהדר, כשחזרה מפיגור בסדרות מול בוסטון ופילדלפיה, ולא נבהלה מקליבלנד ולברון בגמר האזורי. אין ספק, יהיה מעניין.

מי צריך את שאק?

בינתיים, לקובי בריאנט כבר נמאס לשמוע על שאקיל אוניל. נכון, קובי לא זכה בתואר מאז ששאק עזב את הלייקרס, בעוד הביג דיזל השיג טבעת אחת עם מיאמי, אבל עכשיו הממבה מתחיל לאבד את הסבלנות. כשנשאל אם הוא מרגיש צורך מיוחד לזכות בתואר בלי שאקיל, בריאנט כבר החל להגיב בעצבנות.

"מה פתאום", אמר כוכב הלייקרס, "אין לזה שום משמעות. אני פשוט רוצה אליפות. אנשים חושבים ששאק היה זוכה באליפויות שלו בלעדיי? זה טירוף".

כזכור, בשנה שעברה, אחרי שהלייקרס הפסידו בגמר, שאקיל חגג את ההפסד של קובי וחבריו, ושר על במה במועדון ניו יורקי, בעודו עושה ראפ בפריסטייל: "קובי לא יכול בלעדיי, ספר לי איך התחת שלי מרגיש". היום שאקיל נשמע אחרת. "אני אומר את זה היום, ורק היום", כתב שאקיל בטוויטר, "אני רוצה שקובי בריאנט ישיג את האליפות הרביעית שלו, תפיצו את השמועה". הפצנו.

הפתרון של פייטרוס

אחד מאלו שינסו לעצור את בריאנט יהיה מייקל פייטרוס, הצרפתי של אורלנדו, שנתקל בבעיה ייחודית לקראת סדרת הגמר. פייטרוס נוהג לשחק לאורך העונה עם נעלי נייקי "הייפרדאנק", הקרויות על שמו של קובי בריאנט (שאיתן כביכול ניתר מעל לאוסטין מרטין בפרסומת המפורסמת). לקראת המפגש מול כוכב הלייקרס, פייטרוס מגלה שלא תהיה לו ברירה אלא למצוא נעליים חלופיות.

"יש לי נעליים של קובי בבית", הודה פייטרוס, "אבל בסדרה הזאת אשחק עם נעליים של מייקל ג'ורדן". אין ספק, בכושרו הנוכחי של בריאנט, רק אלוהים בכבודו בעצמו יוכל לנסות לעצור אותו. וגם, אולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully