וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס יחמיץ את אליפות אירופה

הליטאי פצוע בברך וייעדר הקיץ מהאליפות בפולין. על המשך עתידו בפנאתינייקוס, איתה זכה בטרבל, אמר: "יש לי קשר טוב עם האומה הירוקה"

אחרי השנים הנפלאות במכבי תל אביב התברר העונה כי שארונאס יאסיקביצ'יוס לא ממש שכח איך קוטפים תארים באירופה והשבוע הוא השלים זכייה בשלושת התארים בפנאתינייקוס: אליפות אירופה ואליפות וגביע ביוון.

"הקהל שלנו העונה לא יכול היה להיות יותר מושלם ממה שהיה וכעת אנחנו נוסעים למיקונוס לחגוג", סיפר אתמול (רביעי) שאראס בראיון. "תואר האליפות ביוון זה אחד מהרגעים החשובים, אין על כך בכלל שאלה. אני מאוד מרוצה. אני רוצה להודות לאוהדים ולארגון על שקיבלו אותי בזרועות פתוחות. אני רוצה להודות לכל האנשים המשוגעים שפגשו אותי בשדה התעופה לפני שנתיים וזה מרגיש מדהים לעמוד כעת עם שתי אליפויות ביוון, שני גביעים ובתואר יורוליג אחד".

שאראס המשיך להתלהב מהעונה המופלאה שעברה עליו ועל קבוצתו, ואמר: "אני לא יכול לבקש דבר יותר כשחקן. אני באמת שמח מאוד ובואו נקווה כולם שנוכל לשחזר את זה שוב". על העונה הבאה הוסיף הכוכב הליטאי: "אני לא יודע דבר. אני אוהב להיות פה, אבל אני לא ילד כבר. אני בן 33 ואני יודע שהדברים האלה עובדים לפעמים בדרכים מצחיקות".

ואם מישהו חשב שלליטאי יש תוכניות לשוב למכבי תל אביב, נראה שמבחינתו האופציה הזו בכלל לא רלוונטית. "זה לא פשוט סתם לזרוק את עצמך לקבוצות, לנשק את הסמלים ודברים כאלה, אבל אני מאמין שיש לי קשר טוב עם 'האומה הירוקה', אוהדי פנאתינייקוס, עם האנשים בתוך הארגון ובמיוחד עם חברי לקבוצה", סיפר יאסיקביצ'יוס. "אני אוהב את החברים שלי לקבוצה במלוא הכנות, בדרך מיוחדת. הם אנשים מדהימים. אני אוהב את צוות האימון שלי ואני יכול להגיד שאני מקווה לחזור".

ובינתיים מתברר כי העומס של העונה האחרונה נותן את אותותיו על שאראס, שיחמיץ את אליפות אירופה הקיץ בעקבות פציעה בברך. השחקן, שערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ליטא ב-1997, שיחק בה באולימפיאדה האחרונה בשנה שעברה, איתה השיג את המקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully