וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: אוהדים חמושים דרשו מקבוצתם לנצח

אוהדים חמושים של סן מרטין הארגנטינאית פרצו לאימון, האשימו את המאמן בהגנתיות, ירו באוויר ואיימו על השחקנים: "נצחו, או שתישאו בתוצאות"

אוהדי כדורגל ידועים במזג החם שלהם ובדרישותיהם הבלתי מתפשרות משחקני קבוצתם האהובה, אך נדמה כי הפעם נחצה גבול הטעם הטוב. חבורה חמושה של אוהדים פרצה אמש (רביעי) לאימון סן מרטין טוקמן מהליגה הארגנטינאית, ודרשה מהשחקנים לנצח את שלושת המשחקים האחרונים שנותרו להם עד תום העונה, תוך כדי שהם מאיימים עליהם ואף יורים עם אקדח באוויר.

בקבוצה, המועמדת לירידה, מספרים כי 50 אוהדים פרצו למגרש האימונים. "הם התחילו להתווכח איתנו ולאיים עלינו", סיפר חלוץ הקבוצה, כריסטיאן קניו הצ'יליאני, "קודם הם ניגשו למאמן והאשימו אותו שהוא משחק בצורה הגנתית מדי. אחר כך הם באו אלינו, ואמרו שאנחנו גונבים את המועדון.

"אחר כך הם הוציאו אקדחים, הראו לנו אותם, וכשהם ירדו מהדשא הם ירו באוויר. הם אמרו לנו שאם לא ננצח בשלושת המשחקים האחרונים, ניאלץ לשאת בתוצאות".

סן מרטין, שנוצחה 3:0 על ידי בוקה במחזור האחרון, מוקימת במקום ה-17 בליגה, שלוש נקודות מהמקום האחרון, ונמצאת במקום ה-19 בדירוג של שלוש העונות האחרונות, שקובע את היורדות בארגנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully