וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "אני בדרך למדריד, ואני מאוד שמח"

ה"אס" הספרדי מדווח כי הברזילאי של מילאן הודה על מעברו הסנסציוני לריאל. נשיא הקבוצה ברלוסקוני: "הכדור בידי אביו של קאקה"

קאקה, האיש הכי מדובר בכדורגל העולמי ב-24 השעות האחרונות, נמצא בכלל בברזיל ומתכונן עם נבחרתו לקראת משחקי מוקדמות מונדיאל 2010 מול אורגוואי ופראגוואי, אבל עסקת העברתו המסתמנת ממילאן לריאל מדריד ממשיכה לספק עניין עם פתיחת עונת ההעברות ובעיקר לבצע טוויסטים.

ה"אס" הספרדי מדווח כי קאקה סירב לדבר בנושא, אך אמר לכתב העיתון כי "הכל כמעט סגור. אני יודע שאני בדרך למדריד, ואני מאוד שמח".

סילביו ברלוסוקוני, ראש ממשלת איטליה ונשיא מילאן, שהצהיר אתמול כי מילאן קיבלה הצעה שקשה לסרב לה, הודיע הערב (רביעי) בטלוויזיה האיטלקית על כך שהחלטה סופית תתקבל רק בשבוע הבא. "אני אדבר עם קאקה ביום שני הבא ואז אוכל למסור בפה מלא את החלטתנו", אמר ברלוסקוני. "אם נשים בצד את החברות האדירה עם קאקה, אפשר לומר שהכל נמצא בידיים של אביו - הוא זה שקובע. מוקדם לדעת מה יקרה אחר כך".

צ'לסי, שתיכננה לשבור את שיא ההעברות ולבצע מחטף עם הצעה של 73.5 מיליון ליש"ט, נסוגה לבסוף מהרעיון וממתינה לבשורות מאיטליה.

בסביבתו של הפליימייקר הברזילאי ביררו עם ראשי הנבחרת באשר לאפשרות שחרורו לטובת מסיבת עיתונאים במדריד, אך בנבחרת החליטו להשאירו איתם עד אחרי המשחק ביום רביעי מול פראגוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully