וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארוסי הבטיחה את מקומה ביורוליג

הקבוצה הצנועה מאתונה גברה על אריס בסלוניקי 72:76, ניצחה 2:3 בסדרת המשחקים על המקום השלישי. סיינה בגמר הפלייאוף האיטלקי

אמנם האליפות היוונית בעשור האחרון הפכה צפויה, כשפנאתינייקוס אתונה זוכה בה פעם אחר פעם, אבל סיום הליגה היוונית סיפק לנו בכל זאת הפתעה מרעננת אחת. מארוסי הצנועה תשחק בעונה הבאה ביורוליג, לאחר שניצחה הערב (רביעי) את אריס סלוניקי 72:76 בסדרת הפלייאוף על המקום השלישי. אריס הוליכה 1:2 בסדרה, אבל שני ניצחונות רצופים של מארוסי, כולל זה האחרון ב"אלכסנדריו".

מארוסי פתחה נהדר ועלתה ל-19:27 בתום הרבע הראשון, אבל אריס הצליחה לבצע מהפך ברבע השני וירדה למחצית ביתרון 36:39. המארחים שמרו על היתרון גם בתום הרבע השלישי, (50:58), אבל נכנעו לערב אדיר של ג'רוד סטיבנסון, אקס בני השרון, שניצח על המלאכה והוליך את מארוסי לניצחון הגדול. סטיבנסון קלע 25 נקודות (6 מ-10 מהשדה) ומסר 3 אסיסטים. קוסטה קיימאקוגלו עזר לפורוורד האמריקאי עם 19 נקודות, אנדרי גליניאדאקיס וקוסטה הראלאבידיס הוסיפו 8 כל אחד. דימיטרי טסאלדאריס הוליך את אריס עם 17 נקודות, אנדרו בטיס תרם 12 וקלארק קיידרן ונלסון ספנסר הוסיפו 11 כל אחד.

אלופת איטליה סיינה עלתה הערב לגמר הפלייאוף האיטלקי, לאחר שהביסה את בנטון טרביזו 76:101 והשלימו ניצחון 0:3 בסדרת חצי הגמר. שחקניו של סימונה פיאנג'יאני לא הסתבכו, וכבר ברבע הראשון טסו ליתרון 10:26. הטוסקנים שמרו על היתרון במחצית (28:43) והגדילו את הפער ברבע השלישי שהסתיים בתוצאה 47:81. הרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד, וסיינה תחכה בשלב הבא למנצחת בין מילאנו לביילה (מילאנו מוליכה 1:2). הנרי דומרקאנט, טרל מקינטייר ומרקו קרארטו קלעו 16 כל אחד לזכות סיינה. יון סטפנסון הוליך את בנטון עם 18 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully