וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדילמה של משפחת ואן גנדי

כיצד הפרשן ג'ף ואן גנדי יבקר את מאמן אורלנדו, אחיו הגדול סטן? "ארצה שאנצח, ואשאר אובייקטיבי". קובי חושש מנלסון: "עוד סקורר למג'יק"

אטרקציה די מעניינת תהיה השנה בשידורי הטלוויזיה של גמר ה-NBA, כשבעמדת הפרשן של רשת ABC יוצב לא אחר מאשר ג'ף ואן גנדי, אחיו של מאמן אורלנדו, סטן ואן גנדי.

ג'ף, אחיו הקטן של סטן (צעיר ממנו בשלוש שנים), סבור שהלייקרס הם הפייבוריטים לזכות בסדרה, אבל מודה שהוא ישמח אם אחיו יהיה זה שיזכה בטבעת. "אם הם יעשו את זה, אני מאמין שיהיה לידי בקבוק שמפניה שאשפוך עליי ועל מארק (ג'קסון) ומייק (ברין)", התלוצץ ג'ף ואן גנדי, בהתייחסו לשותפיו לשידור, "אז אין ספק שאני רוצה שהוא ינצח, אבל במהלך המשחקים אנסה להישאר אובייקטיבי ככל שאפשר".

ג'ף ואן גנדי מודה כי זה לא יהיה פשוט, ושהתלבט ארוכות אם הוא יכול לשדר את משחקיו של אחיו. לטענתו, אף אחד ברשת לא היסס בעניין, וסמכו על היכולת שלו להישאר אובייקטיבי. "כשדיברתי עם מארק ג'קסון על הנושא, אמרתי לו שאולי אני לא אוכל להיות ביקורתי כלפי סטן", סיפר ג'ף, "אבל מארק אמר לי ש'זה לא משנה, אתה אף פעם לא ביקורתי מדי כלפי מאמנים'. וזה נכון, כי אני יודע כמה העבודה הזאת קשה, ואני ומארק מנסים לומר רק מה אנחנו היינו עושים במצבם, ולא לבקר אותם".

גם הלייקרס לא הביעו איזשהי התנגדות לעמדת הפרשן, מאחר שהם זוכרים כי גם מג'יק ג'ונסון - שעדיין עובד עם הקבוצה - משמש כפרשן בטלוויזיה, והוא מעולם לא היסס לבקר את שחקני הקבוצה שלו, כולל השנה במהלך הסדרה מול יוסטון.

"זה ברור, אני מאוד רוצה שאחי יזכה באליפות", אומר ג'ף ואן גנדי, "אני שמח בשבילו שהוא שם ואני שמח על הזמן שאבלה איתו".

קובי מתכונן לג'מיר

גוברות ההערכות כי ג'מיר נלסון מאורלנדו ייקח חלק בסדרת הגמר. נלסון, שעבר בפברואר ניתוח שאמור היה לסיים לו את העונה, היה אמור לחזור לאימונים רק בעוד חודשיים, אך לאחרונה הוא חזר לקו הבריאות וחבריו לקבוצה בטוחים כי הוא ישחק מול הלייקרס.

"אני מאמין שמתישהו במהלך הסדרה נראה אותו על המגרש", אמר אנתוני ג'ונסון, בעוד נלסון עצמו, שמתאמן עם הקבוצה בשבועיים האחרונים, ציין כי "אני לא אומר שאני במצב יותר מדי טוב, אבל עשיתי כבר כמה דברים מדהימים בחיים שלי".

"הוא היה מצוין באימונים", החמיא לו מייקל פייטרוס, "אני מקווה שהוא יוכל לשחק ולעזור לנו לנצח". אגב, אורלנדו גברה פעמיים העונה על הלייקרס, ובשני המשחקים נלסון היה הקלע המוביל של המג'יק, עם ממוצע של 27.5 נקודות. קובי בריאנט החמיא לנלסון ואמר כי "הם גם ככה קבוצה של קלעים, ועכשיו הם הוסיפו לעצמם עוד סקורר. זה עוד שחקן שנצטרך להתמודד איתו".

* בעודו אץ לעבר המסוק הנשיאותי, נשיא ארה"ב ברק אובמה התבקש על ידי כתב אמיץ לנסות לצפות את תוצאת גמר ה-NBA. "הלייקרס, בשישה משחקים", אמר הנשיא, "אני חושב". כזכור, לפני טורניר המכללות צפה אובמה כי צפון קרוליינה תזכה בתואר, ואכן צדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully