וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלפפונים כובשים

חלקם נתנו עונה גדולה, האחרים מחפשים לעורר את הקריירה. תומר יצחק עם עשרת השחקנים שיגרמו לאירופה לרדוף אחריהם בחודשים הקרובים

זלאטן איברהימוביץ' - אינטר

אחרי הסיכום המפתיע של פלורנטינו פרז עם קאקה, מדובר במלפפון המבוקש לקיץ 2009. השבדי הנפלא קטף עוד אליפות עם אינטר, זכה בסטייל במלכות השערים, אבל שוב נותר הרחק מאחור במירוץ לתואר החשוב באמת עבורו – ליגת האלופות. הוא כשל במרדף, אז עכשיו הספרדיות בעקבותיו. האם איברה יצטרף לגלריית הקוסמים של ברצלונה, ינצוץ כדור הבא של הגלאקטיקוס או ישמור אמונים למוריניו?

פרנק ריברי - באיירן מינכן

גם הצרפתי מצא עצמו כאחד מכלי הנשק המבוקשים במירוץ החימוש המטורף של בכירי מועדוני אירופה, חרף העובדה שלחולצתו הוצמד תג מחיר של 100 מיליון יורו. ברצלונה וריאל מדריד אולי נרתעו מעט מהדרישה של הבווארים, אך צ'לסי ומנצ'סטר סיטי לא נותנות לעניין הפעוט הזה להטריד את מנוחתן, גם בימי מיתון. ריברי יחליף ככל הנראה מדים בעונה הבאה, בעידודה של הספונסרית האישית "נייק".

קרלוס טבס - מנצ'סטר יונייטד

פרגוסון ישמח לראותו ממשיך עם השדים האדומים, ואולי זה עוד יקרה, אך מירב הסיכויים שטבס כבר לא ילהיב את יושבי האולד טראפורד. "אל אפאצ'ה" התאהב באנגליה ורוצה להמשיך לככב במגרשי הפרמיירליג, כך שכל האופציות פתוחות לפניו. משמע, טבס ישחק באחת מיריבותיה הגדולות של יונייטד. ליברפול עמוסת דוברי הספרדית, נראית כיעד האידיאלי עבורו, אף על פי שצ'לסי ומנצ'סטר סיטי לא תוותרנה בקלות.

רפאל ואן דר וארט - ריאל מדריד

דז'ה וו מהעונה שעברה. שוב ההולנדי בעל רגלי הזכוכית מוזכר כאחד מהשמות החמים של חלון ההעברות בקיץ, אך זהות המבקשות שונה לחלוטין. אם לפני שנה ריאל מדריד הקדימה את מילאן, הפעם תיאבקנה על ואן דר וארט האקסיות אייאקס והמבורג וכן בית הקברות החדש לשחקני רכש, מנצ'סטר סיטי. אם מסע החיזוק המתוכנן של פלורנטינו פרז אכן ייצא אל הפועל, ההולנדי ייאלץ לנטוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מייקל אואן - ניוקאסל

כמו ואן דר וארט, עוד פצוע כרוני עם יכולות לא מבוטלות שזקוק נואשות לשינוי אווירה. ניוקאסל ירדה, חוזהו של אואן מסתיים ושלל אפשרויות פתוחות בפניו. שחקני ליברפול מתחננים בפני בניטז שיחזיר את הבן האובד הביתה, אברטון מציעה לו לחצות את הכביש תמורת חוזה מפתה, אוניל ואסטון וילה חולמים על איחוד בהתקפה עם הסקי ואיך אפשר בלי מנצ'סטר סיטי. רק תבחר, מייקל.

ואגנר לאב - צסק"א מוסקבה

מלך שערי גביע אופ"א מיצה עצמו ברוסיה ומוכן לצאת לדרך חדשה - עדיפות לקבוצה בעלת יומרות. אסטון וילה ואברטון כבר החלו במגעים עם צסק"א שנמצאת בעיצומה של העונה, אך הרוסים דורשים סכום דמיוני של 22 מיליון יורו. מי שנכנסה לתמונה הודות לתזרים המזומנים החדש בעקבות מכירתו של מריו גומז, זו שטוטגרט, שמסתמנת כיעד המועדף כרגע על הברזילאי שרוצה לחזור לליגת האלופות.

אנטוניו ולנסיה - וויגאן

הקשר הטכני מאקוואדור, שזכה לצרור מחמאות העונה גם הודות להשקעתו הרבה והשיפור הניכר ביכולותיו הפיזיות, מכחיש בכל תוקף את השיחות עם ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד, אך לכולם ברור שוויגאן היא עוד שלב בדרך אל התהילה. האנגלים לא רוצים לראות את ולנסיה עוזב ("איך, לעזאזל, נוכל למצוא לו מחליף"?, אמר סטיב ברוס) אבל לפחות יתנחמו ב-20 מיליון ליש"ט אותם הם אמורים לקבל.

נאלדו - ורדר ברמן

ורדר ברמן לא הבריקה העונה, אך הבלם הברזילאי התמיר התקדם בעקביות ועשה לעצמו שם גם ככובש מדופלם, אם זה בנגיחות בעקבות מצבים נייחים או בבעיטות חופשיות ישירות עם רגל ימין האדירה. דידייה דשאן סימן את נאלדו כמטרת הרכש הראשונה שלו במארסיי, וגם ברשימות של אתלטיקו מדריד הוא מוזכר, כשההשתתפות בליגת האלופות תהווה גורם מכריע במידה שאכן יחליט לעזוב את ברמן.

יורי ז'ירקוב - צסק"א מוסקבה

המגן/קשר השמאלי של נבחרת רוסיה נמצא זמן רב על הכוונת של צ'לסי, אך המעבר המיוחל טרם התבצע. "אצטער אם יעזוב, אבל אין ספק שהוא יהפוך בקלות לשחקן הרכב בצ'לסי או בכל קבוצה אחרת", קבע מאמנו זיקו. המהירות באגף, ההגבהות המדויקות והמשמעת הטקטית עשויות להפוך את ז'ירקוב לכוכב באנגליה, כך שאף אחד לא יתפלא אם אחת היריבות תעקוץ את האברמוביצ'ים ותבצע מחטף.

אדוארדו סאלביו - לאנוס

הדבר הבא בארגנטינה, בצוותא עם שני המלהטטים של הורקאן, חבייר פאסטורה ומתיאס דה פדריקו. אם בעונה שעברה בלאנוס ראינו ניצוצות מהיהלום בן ה-19 המכונה "טוטו", במשחקים האחרונים בקלאוסורה כבר ראינו בשלות, אופי והתעלות ברגעי ההכרעה. אינטר ויובנטוס עוקבות אחר סאלביו במשך שנתיים ורק מחכות לרגע הנכון לשים עליו את ידיהן, אבל גם הספרדיות חובבות הארגנטינאים נכנסו לאחרונה לתמונה ועשויות לזכות בטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully