וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר סטריטגול: חוסר מזל משווע לנבחרת וואלה! ספורט

אחרי הפסד כואב לידיעות אחרונות וניצחון כביר על גלי צה"ל, נבחרתנו האמיצה הודחה בבעיטות הכרעה מחצי הגמר. ידיעות זכתה בתואר

רק חוסר מזל משווע מנע אמש (שלישי) מנבחרת וואלה! ספורט זכייה מוצדקת בטורניר הסטריטגול, שנערך באיצטדיון טדי. עיריית ירושלים ארגנה זו השנה השנייה את הטורניר, שכלל גם מאבק קשוח בין תשעה גופי תקשורת, וגם משחק ראווה בין כוכבי העבר של בית"ר ירושלים (אורי מלמיליאן, דני נוימן ו-ויקטור לוי) לבין חברי העירייה המקומית (ביניהם ראש העירייה ניר ברקת, שכבש צמד).

נבחרת וואלה! ספורט הוגרלה לבית המוות עם ידיעות אחרונות וגלי צה"ל, אך לא נבהלה. במשחקה הראשון נבחרתנו האמיצה נאבקה בשיניים, אך ספגה מספר רב מדי של שערים לא מחויבי המציאות, קופחה בצורה מובהקת על ידי השופטים ועל אף מאמצינו הגדולים והבדלי התקציבים מול האימפריה של מוזס - המשחק הסתיים בתוצאה הדי צמודה של 1:11 לטובת הקבוצה המסואבת של העיתון של המדינה.

במשחק השני פגשה נבחרת וואלה! ספורט את נציגי גלי צה"ל, ועל אף שהנבחרת הצבאית גייסה את מיטב חייליה ואת לוחמיו הבכירים של צבא ההגנה לישראל, נציגינו הצליחו לחזור פעמיים מפיגור ולנצח 3:4.

פרשייה מביכה אירעה במהלך המשחק, כשכתבנו רענן ברנובסקי כבש שער מרהיב, רץ לחגוג על הגדרות בטדי, אך כתבי גל"צ ניצלו את השאננות של וואלה!, החלו את המשחק ללא אישור השופטים וכבשו שער מפוקפק מול שני שחקנים. אז מי אמר שצה"ל הוא הצבא הכי מוסרי בעולם?

בסופו של דבר ידיעות אחרונות, ערוץ 10 ואתר וואן הבטיחו את עלייתן לחצי הגמר, ושלוש קבוצות בעלות ניקוד זהה נאבקו על הכרטיס הנוסף לחצי גמר - נענע 10, ערוץ 2 ו-וואלה! ספורט. בתום דו קרב כדורי עונשין הצליח הסגל הנוצץ של ערוץ 2 להעפיל לחצי הגמר, כשדווקא מלך שערינו רענן ברנובסקי (שסיים טורניר מצוין עם שלושה שערים) החטיא את הפנדל המכריע לנבחרתנו.

בחצי הגמר גברה ידיעות אחרונות 1:2 על ערוץ 10, ואתר וואן גבר 0:3 על נציגי ערוץ 2. בגמר ניצחו ידיעות אחרונות 0:3 את אתר וואן, וזכו בגביע היוקרתי. ובכל זאת, האלפים שגדשו את יציעי טדי יזכרו לטובה בעיקר את נבחרת וואלה! ספורט, שהביעה מחויבות לכדורגל אטרקטיבי ושובה עין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully