וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאנו עלתה ל-1:2 מול ביילה

ניצחה 70:75 במשחק השלישי בחצי גמר הפלייאוף האיטלקי הודות ל-19 נקודות של מייק הול. ליון הביסה את שטראסבורג, נאנסי ניצחה את רואן

בזמן שבישראל כבר מתכננים את העונה הבאה, ועסוקים בעיקר בשמות הזרים שיעברו בשערי נתב"ג, בליגת האירופאיות ממשיכים להתקרב לכיוון הכרעה בליגות הכדורסל הבכירות. הערב (שלישי) גברה מילאנו על ביילה בחצי גמר הפלייאוף האיטלקי 70:75, ועלתה ליתרון 1:2 בסדרה ביניהן (הטוב מ-5). בצרפת, עלתה נאנסי אל חצי גמר הפלייאוף הצרפתי, לאחר שניצחה במשחק השלישי את רואן 82:95, וסגרה את הסדרה ב-1:2. גם ליון עשתה את העבודה שלה במשחק השלישי כשהביסה את שטראסבורג 59:88, וסידרה לעצמה מפגש עם נאנסי.

בדיוק כמו במשחקים הקודמים, גם המשחק השלישי בין ביילה ומילאנו היה תמוד עד לשניות הסיום. שתי הקבוצות פתחו חזק עם רבע התקפי ראשון טוב, כשאף אחת לא מצליחה לברוח לאחרת. אלא שאז, הגיעו נקודות של דייויד הוקניס, שהעלה את קבוצתו ליתרון 4, דקה לסיום. ביילה צימקה ל-2, אבל שלשה של מייק הול סגרה את הסיפור. הול הוליך את קלעי מילאנו עם 19 נקודות, מוריס טיילור הוסיף 17. לביילה: גרג ברונר 23.

גם בצרפת הפלייאוף מתחיל להתחמם, והערב הבטיחו כאמור נאנסי וליון את מקומן בחצי הגמר. נאנסי תפסה פיקוד מול רואן כבר מהפתיחה, כשהוליכה ביתרון 6 בסיום הרבע הראשון, ו-32:43 במחצית. רואן עוד עשתה קולות חזרה ברבע השלישי והצליחה לצמק לפיגור חד ספרתי, אבל רבע אחרון מצויין של המארחים מנאנסי הביא להם את הניצחון. לאמיין וילסון הוליך את קלעי נאנסי עם 24 נקודות, ונעזר בג'ון קוקס שתרם 17 משלו. לרואן: ארון הרפר 24, כריס מונרו 19.

עבור ליון העניינים היו קלים הרבה יותר. רבע ראשון ענק שלהם מול שטראסבורג, בו רצו ל-14:29 אותת על הבאות. שטראסבורג צימקה ל-12 במחצית, אבל ליון ברחה ברבע השלישי ל-20 הפרש ולא הביטה אחורה משם. אלי טראורה הוליך את קלעי ליון עם 18 נקודות, בעוד אריק קמפבל נבויסה בוגבאץ' סייעו לו עם 15 כל אחד. לשטראסבורג: בריון ראש 14, דייויד סיימון 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully