וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי מחפוד: "מי שמשחק על 0:0 מפסיד"

מאמן אחי נצרת יודע שלקבוצתו אסור לשחק על תיקו. סילבס: "התוצאה לא מי יודע מה". דהאן: "בשבת יבינו עד כמה חשוב השער שהבקענו"

אדריאן הרבשטיין

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי אחי נצרת גברה הערב (שלישי) 1:2 על הכח עמידר רמת גן במשחק הראשון של מבחני העלייה לליגת העל. הקבוצה של אלי מחפוד עלתה ליתרון בדקה ה-41 משער של סרג' איילי, אך ספגה שוויון מהיר מאוד שהשתיק את הקהל הגדול בין רגע מנגיחה של תמיר פור, רק דקה לאחר מכן. שלוש דקות לאחר תחילת המחצית השנייה כבש חיים סילבס את שער הניצחון בבעיטה חופשית יפה. משחק הגומלין ייערך ביום שבת באיצטדיון וינטר, שם ייקבע מי תשחק בעונה הבאה בליגת העל ומי בלאומית. ניצחון של 0:1 יספיק להכח, בזכות שער החוץ שלה.

דהאן: "השחקנים הביאו אותנו עד הלום"

במהלך המשחק נקלט מאמן הכח דודו דהאן בעין המצלמה כאשר הוא פולט קללה אל עבר אחד משחקניו. כאשר נשאל דהאן לפשר דבריו אמר: "איזה תלונות? לפני שנותנים לי ציונים, תבדקו את העבודה שלכם". מצד שני הגמיש דהאן את דבריו כשאמר על השחקנים: "הם הביאו אותנו עד הלום. ביום שבת הם יעשו את הכל כדי להשאיר אותנו בליגה".

לגבי המשחק עצמו אמר דהאן: "אי אפשר להיות מרוצים כשמפסידים, למרות שער החוץ שהבקענו פה. יבינו עד כמה הוא יקר בשבוע הבא".

דהאן אסר על שחקניו לדבר עם כלי התקשורת לאחר המשחק. ביום רביעי יחזרו שחקני הקבוצה לאימונים.

סילבס: "הראש שלי עוסק רק בלעלות ליגה"

מאמן מכבי אחי נצרת אלי מחפוד העלה בעונה שעברה את הפועל פתח תקוה לליגת העל. במהלך העונה פוטר ועבר לאחי נצרת. ביום שבת לסגור מעגל עם עלייה שנייה תוך שנה לליגה הבכירה.

"איך שהתפתח המשחק", אמר מחפוד, "זאת לא הפתעה. הכח הם פייבוריטים מליגה גבוהה יותר. יש לנו עוד מאבק. אני מקווה שנקבל דחיפה מהקהל. עוד 90 דקות גורליות לעיר ולמועדון הזה. ממחר אתחיל לחשוב. נתכונן טוב. הכח היא קבוצה חזקה בבית. אני מקווה שאחרי 90 דקות נחייך. נשתדל לא לספוג, ואם נעשה את זה, נהיה בליגת העל. מי שמשחק על 0:0 מפסיד בסוף".

כובש שער הניצחון חיים סילבס אמר: "אני לא מופתע. הקבוצות שוות. כמו שנגמר 1:2 לנו, יכול היה להיגמר 1:2 להם. יש פה אווירה טובה וזה מראה שאם נעלה לליגת העל יש פה פוטנציאל. אני שמח שניצחנו. התוצאה הזאת היא לא מי יודע מה. לא צריך לצאת מגדרנו. צריך לעשות שיעורי בית לקראת שבת. הראש שלי הוא רק לעלות ליגה עם אחי נצרת. יש לנו עוד מחצית אחת, ואני לא מציע לאף אחד לשמוח יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully