וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר בוקסנבוים מועמד לבני יהודה

גיא לוזון מנסה לגבש סגל חדש בהקדם לקראת מוקדמות הליגה האירופית, קשרה של מכבי פתח תקוה הוא אחד השמות החמים

קשר מכבי פתח תקוה, עומר בוקסנבוים, מועמד לבני יהודה לקראת העונה הבאה. לבוקסנבוים חוזה לעונה נוספת בפתח תקוה, אולם יש לו סעיף יציאה מהחוזה ובמידה ויחליט לעזוב. בצוות המקצועי של בני יהודה עובדים בימים האחרונים בחדרי חדרים על השלמת הסגל, כאשר לקבוצה נותר בדיוק חודש מהיום עד למשחק הראשון בסיבוב הראשון במוקדמות ליגה האירופאית.


ראשי המועדון יצטרכו להגיש לאופ"א את הסגל למשחק עד ה-22 ליוני, ובהתחשב בעובדה שאת הקבוצה עזבו מילאן מרטינוביץ', קובי מויאל, תומר חמד והרוויה קובצ'ביץ' ועדיין לא הצטרפו שחקנים חדשים, יצטרכו בתקופה הקרובה להעלות הילוך בשכונה בכל הקשור להחתמת שחקני חיזוק.


המאמן גיא לוזון מנסה למצוא בלם ישראלי נוסף שיצטרף אל איבן גארידו ודין מורי לרוטציה במרכז ההגנה. כמו כן ממתין לוזון להתפתחויות המשא ומתן עם החלוץ משה ביטון, שבמידה ולא ימשיך ייעשו מאמצים להחתים חלוץ ישראלי במקומו. המגן איציק עזוז, שאינו שבע רצון מדקות המשחק שקיבל העונה, ביקש לעזוב את המועדון אולם בשלב זה הטיל המאמן לוזון וטו מוחלט על עזיבתו. לעזוז מספר הצעות מליגת העל ביניהן הצעה לא רשמית ממ.ס. אשדוד שתשמח לקלוט אותו בשורותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully