וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בארי חתם במנצ'סטר סיטי

קפטן אסטון וילה עבר לסיטיזנס תמורת 12 מיליון ליש"ט, וישחק בקבוצה בחמש השנים הבאות. מיכאל באלאק האריך את חוזהו בצ'לסי עד 2010

מנצ'סטר סיטי החלה את מסע הרכש שלה לעונה הבאה, כאשר החתימה הערב (שלישי) את קפטן אסטון וילה ושחקן נבחרת אנגליה, גארת' בארי, תמורת 12 מיליון לירות שטרלינג (19.7 מיליון דולר).

בארי חתם על חוזה לחמש שנים בקבוצה התכולה של העיר מנצ'סטר, כך נמסר בהודעה שהוציא המועדון. בארי, לו 29 הופעות במדים הלאומיים, נמצא כעת עם נבחרת אנגליה, המתכוננת למשחקה במוקדמות גביע העולם 2010 נגד קזחסטן.

מי שהיה עוד מאוד מעוניין בבארי היה בעיקר מנג'ר ליברפול רפא בניטז, אלא שהכסף הגדול של הסיטיזנס, או יותר נכון הבעלים של הקבוצה, הקדימו את הספרדי.

באלאק נשאר לונדוני

מיכאל באלאק, קפטן נבחרת גרמניה, האריך את חוזהו בצ'לסי לעונה נוספת, כך הודיע היום (שלישי) המועדון הלונדוני. כעת, באלאק חתום בצ'לסי עד ליוני 2010.

"אני מאוד שמח להישאר בצ'לסי לעונה נוספת, כי הייתה לי כוונה להמשיך ולשחק בלונדון לפחות עד למונדיאל 2010. העונה שלנו הסתיימה בצורה נהדרת עם הזכייה בגביע, ואנחנו מתכוונים להמשיך עם ההצלחה הזאת גן תחת שרביטו של קרלו אנצ'לוטי".

באלאק בן ה-32 זכה עם צ'לסי בשני גביעים באנגליה, ורשם עוד זכייה אחת בגביע הליגה. הוא עבר לצ'לסי מבאיירן מינכן ב-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully