וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחני העלייה לליגת העל: אחי נצרת ניצחה 1:2 את הכח

הקבוצה של מחפוד גברה על הסגולים, משער ניצחון יפה של ילבס, והתקרבה לבלות בשנה הבאה בליגת העל. משחק הגומלין בווינטר בשבת

בעוד רוב חבריהם יצאו לחופשות לאחר סיום הליגות, נלחמו הערב (שלישי) מכבי אחי נצרת והכח עמידר רמת גן על חייהן. שתי הקבוצות נפגשו במשחק הראשון על הזכות להשתתף בעונה הבאה בליגת העל. הקבוצה של אלי מחפוד יצאה מהמשחק שאירחה בעילוט כשידה על העליונה עם ניצחון 1:2.

השחקנים של דודו דהאן קיוו להוכיח עליונות על אחי נצרת לאחר שנה של התנסות בליגת העל, אלא שמול קהל של 5,000 צופים שדחף מאוד את הקבוצה מהמגזר, הסגולים התקשו. שתי הקבוצות כמעט ולא הגיעו למצבים בתחילת המשחק, אבל לקראת סיומה של המחצית הראשונה השתחרר הסוגר, והקבוצות כבשו כל אחת לפני ההפסקה (איילי, 41, פור, 42). שלוש דקות בתוך המחצית השנייה כבש סילבס את שער הניצחון בבעיטה חופשית יפהפייה.

הניצחון נותן לאחי מרווח רב לנשימה, לקראת משחק הגומלין אותו תארח הכח ביום שבת. את נצרת ילוו אוהדים רבים, וייתכן ואף היא תהנה מרוב ביציעי וינטר. הקבוצה של דהאן, שהתברגה במקום ה-11 בליגת העל ממש ברגעי ההכרעה, חייבת לנצח כדי להישאר עונה נוספת בליגה הבכירה. גם ניצחון מינימלי של 0:1 ישאיר אותה בליגה, בזכות שער החוץ שלה. כעת נשארו לה 90 דקות (או אולי 120 ובעיטות הכרעה) כדי לעשות זאת. אלי מחפוד, שהחל את העונה בליגת העל עם הפועל פתח תקוה, פוטר וירד ליגה, ישתדל מצידו לסגור מעגל עם חזרה לליגה הבכירה.

מהלך המשחק

דקה 11 - טעות גדולה של אביב חדד בתוך הרחבה, נטויה שלח מזווית קשה, אבל ויסוקר עמד מצוין והציל את הכח מספיגה.

דקה 29 - הזדמנות ראשונה טובה להכח, כשגל לוי השתלט על כדור חוזר, ושלח בעיטת יעף שחמקה ליד קורת שערו של אלמדון.

דקה 40 - ברק בדש קיבל כדור רוחב טוב מרפס, ושלח בעיטת וולה יפהפייה, שהכניעה את אלמדון, אבל פגע בחיבורי הקורות.

דקה 41 - גול! משחק צירופים יפה של נצרת, הסתיים ברוחב של הרוש למרכז, איילי הגיע מאחור ונגח מחמישה מטרים, ויסוקר נגע בכדור, שהלך פנימה, 0:1 לאחי נצרת.

דקה 42 - גול! 5,000 הצופים במשחק לא הספיקו לחגוג, כשתמיר פור עלה טוב לקרן של גל לוי ושלח פנימה, 1:1.

דקה 48 - גול! סילבס, המומחה לבעיטת חופשיות, שלח מעל החומה באלגנטיות לפינה של ויסוקר, שנתקע במקום. נצרת שוב עלתה ליתרון, 1:2.

דקה 90+1 - במקום למסור, שלח ג'ידה פצצה מפינת הרחבה, לאחר שקיבל כדור יפה מנטויה, הכדור שלו הלך החוצה.

הרכב מכבי אחי נצרת: תום אלמדון, ווהאב בריכאת, אלירן חודידה, שמעון הרוש ,יקיר שינה, שלומי חנוכה, אדהם האדיה, חיים סילבס (לוהאב כיאל, 80), טצ'ם נ'טויה (גל אדיר, 90+3), סרג' איילי (ויאם עמאשה, 87), איב ג'ידה.

הרכב הכח עמידר רמת גן: ברק ויסוקר, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, איתן טיבי, תמיר פור, מייקל טוקורה, גל לוי, ג'וזף נאופור (אמיר אבו-עראר, 89), עומר רפס (בני חדד, 74), ברק בדש (עידן וייצמן, 74).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully