וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחני הלאומית: רמה"ש ניצחה 1:2 את כפר קנא במשחק הראשון

הקבוצה של יהודה זגורי נקלעה לפיגור, אבל עשתה מהפך הודות לצמד של בנאיני, במאבק העלייה ללאומית. זועבי: "בשישי כפר קנא תעלה ליגה"

עירוני רמת השרון גברה היום (שלישי) 1:2 על מכבי כפר קנא בתום משחק דרמטי. שתי הקבוצות נאבקות במשחקי המבחן על השתתפות בעונה הבאה בליגה הלאומית, לאחר שהקבוצה מהמרכז מקווה לא לנשור כשסיימה במקום ה-11 בליגה הלאומית, בעוד הקבוצה מהצפון במקום השמיני בליגה הארצית.

יהודה זגורי, מאמנה של רמת השרון, שהגיעה לאחר שני ניצחונות רצופים בליגה, בנה על הכושר הנפלא בו נמצא החלוץ עמנואל בנאיני, שהגיע בפברואר מהפועל פתח תקוה וכבש 10 שערים ב-12 המחזורים האחרונים בליגה, והוא ידע למה. בנאיני הנהדר כבש צמד במשחק, והביא בכך למהפך ולניצחון.

כדקה לפני סיומה של המחצית הראשונה עלו האורחים ליתרון אחרי שער יפהפה של אורן זילכה בבעית יעף מכ-30 מטרים. עד הדקה ה-75 נשמרה התוצאה, אבל אז הגיע הבליץ של המקומיים, בראשותו של בנאיני. בנאיני התרומם כדי לנגוח ריבאונד לאחר הדיפה של שוער כפר קנא אופיר בקר פנימה. 10 דקות אחר כך הגיע המהפך עם שער נוסף בנגיחה. בדקה ה-88 בנאיני הוכשל ברחבה, מאיר לוי הצביע על הנקודה הלבנה, אבל אופיר בקר הדף את הפנדל של חיים שאבו. בסיום 1:2 לרמת השרון.

ביום שישי תיפגשנה הקבוצות בכפר קנא. מכיוון שאין בהתמודדיות הללו חשיבות לשערי החוץ, הרי שניצחון מינימלי (בהפרש של שער אחד) של המקומיים יספיק להם כדי להעביר את המשחק להארכה ובעיטות מהנקודה הלבנה. ניצחון של רמת השרון או תיקו ישאיר אותה בליגה הלאומית וישלח את כפר קנא לליגה א'.

זועבי: "בשישי כפר קנא תהיה בלאומית"

ברמת השרון היו מרוצים על הניצחון, אבל מאוכזבים עקב החמצת הפנדל של שאבו דקתיים לסוף. גם המאמן יהודה זגורי התייחס לכך: "אם שאבו היה מבקיע את הפנדל, היינו הולכים לישון רגועים יותר". לגבי המשחק בכפר קנא אמר המאמן: "אני חושב שבכפר קנע נצטרך לבוא, לשחק במערך שונה ולעשות עבודה טובה יותר. הלחץ יהיה על היריב, אני מאמין שנעשה את העבודה".

מן העבר השני, מאמנה של כפר קנא הישאם זועבי אמר על המשחק: "ידענו הרבה על רמת השרון. במחצית הראשונה עמדנו טוב על המגרש, במחצית השנייה הלכנו אחורה וזה טבעי, קיבלנו שני שערים למרות שהיינו ביתרון מספרי בהגנה".

לגבי המשחק בכפר קנא נשמע המאמן בטוח מאוד: "ביום שישי זה יהיה סיפור אחר לגמרי, אופרה אחרת. אנחנו קבוצה חזקה במגרש שלנו, והשחקנים מכירים את השטח ואת הקהל. יהיה הרבה קהל ותהיה אווירה טובה. יש לנו קבוצה יוצאת מן הכלל. ביום שישי כפר קנא תעלה לליגה הלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully